valstroom

oi

ik heb een vraag is dit nou een valstroom cabrateur?
ik heb dit plaatje op http://www.twinsscooterservice.nl/ gezien. en vroeg het me af, ik weet dat er een keer een topic over was maar die is foetsie nu.
ken iemand mij uitleggen hoe het in ze werk gaat dus de aansluiting op je carter enzo, en de sproeiers en de membraam, en filter.
alvast bedankt
ltrz jer
 
Advertisement - register to remove this

ik ga deze carb gebruiken, zelf spruitstukje maken, K&N bestellen en gewoon M5 sproeiers gebruiken.
Deze komt van NSR400, is 26mm, vlakschuif en valstroom.:D
 
Originally posted by sprinter
ik ga deze carb gebruiken, zelf spruitstukje maken, K&N bestellen en gewoon M5 sproeiers gebruiken.
Deze komt van NSR400, is 26mm, vlakschuif en valstroom.:D

uhh wat zijn m5 sproeiers :rolleyes: ja ken niet alles weten :p.
en van welke matriaal wil jij een spruitstuk maken?
 
M5 sproeiers zijn sproeiers waar draad op getapt zit van M5,
als je steeds hetzelfde model sproeier begruikt is er geen probleem.
Spruitstuk frezen en draaien uit alu
 
die kartcarb die anthony op zn zip had zitten zit nu op de typhoon van bert! , Je moet wel een gat in het carter boren daar stop je dan een plug in en die sluit je aan op de carb. Benzine slang op de carb..en zoeken naar het perfecte mengsel dmv 2 stelschroeven..de high en de low range..... geen gezeik meer met sproeiers :) Werkt goed :) scooter loopt... al hield ie er net wel mee op :rolleyes:
 
ik moet toegeven dat het heel leuk speelgoed is, maar het is wel ff wennen met die stelschroeven, want als ie ff niet loopt ga je er meteen aan liggen draaien enzo, en dan klopt er geen hol meer van.. dus dan duurt het weer ff voordat ie loopt....:) mja dat went wel... ik heb het icm een K&N luchtfilter van een kart

greetz
 
Zo te zien is het een Tillotson...
Ennuh zo duur zijn ze niet hoor!
Het voordeel van zo'n carb is dat hij met continu vacuum werkt en dus geen vlotterbak heeft...
Daardoor kan je hem direct op het carter maken...
Je moet dus een zo kort mogelijk spruitstuk zien te fixen...

(mja aangezien ik zelf niet meer kan replyen, dan maar zo)

Roy
(Beta_Ark_Tuned)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Spruitstuk moet je inderdaad zelf maken...

Greetz.

Ik weet iemand die er nu mee bezig is zo'n valstroom te monteren. Tenminste, hij zit er al op. Ik zou verder niks zeggen enzo. Maar hij heeft dus helemaal geen spruitstuk meer.
Die carb zit rechstreeks op carter. ALleen een bevestigingsplaatje ertussen.

En de prijs viel dus super mee. Hij heeft er niet meer voor betaald dan ik voor me 21mm.
 
Back
Top