Valse lucht of Zwevende kleppen

crazy driver

Peugeot Member
Hey mensen,

Sinds ik mijn zuigerveren heb vervangen, zit ik met een knetterend probleem. Ik heb de pakkingen van mijn cilinder. membraam en spruitstuk nagekeken en vervangen, maar het probleem is er nog. Ik heb geen idee meer waar ik het moet zoeken. Oja het probleem doet zich het ergste voor zo rond de 50km/h en het lijkt ook wel of hij geen vermogen meer heeft.

Groeten axel
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
wat is de setup? en waarom nieuwe zuigerveren? is niet gewoon de cilinder ook versleten?

Std cilinder 3br tuned, yas r, 19mm dell, mhr2000, hebo koppeling

Aerox-Evo70 said:
wat is het probleem precies ? iets dat knettert ?
lekkende koelvloeistof op je uitlaat ? (ik zeg ook maar wat)

Het probleem is dat hij niet doortrekt en daarbij maakt hij een knetterend geluid. Ik denk zelf iets van mengsel verlies en het is geen koelvloeistof op mijn uitlaat
 
Sproeier kijk ik morgen even naar en de massa kabel heb ik al naar gekeken. De veren waren ouder (kreeg een zuiger die af was, dus toen maar mijn ac zuiger gepakt) maar nog niet af dus die konden nog wel even mee.
 
crazy driver said:
Sproeier kijk ik morgen even naar en de massa kabel heb ik al naar gekeken. De veren waren ouder (kreeg een zuiger die af was, dus toen maar mijn ac zuiger gepakt) maar nog niet af dus die konden nog wel even mee.


heb je dat opgemeten met een micrometer dan ?
 
Back
Top