Arnold MHR
Well-Known Member
Hey mensen,
Volgens mij heb ik het pobleem te boven waarom mijn scoot in het begin vooral als ie eenmaal warm is, bijna geen toeren maakt.
Heb inmiddels alle soorten trek en drukveren geprobeerd, maar heb het idee dat ie ergens valse lucht aanzuigt.
Dit veroorzaakt ook denk ik, dat als ie stationait loopt, opeens af en toe toeren begint te draaien zonder dat ik het gas open zet.
Kan dit kloppen of zit ik ernaast? Want ik bedoel, in het begin maakt ie geen toeren end an pakt ie hem ineens wel....aangezien dat je bij meer toeren niet echt merkt dat ie valse lucht aanzuigten (en bij lage toeren wel) d8 ik dat het hier maybe aan lag...
Is misschien een hele domme theorie maar anders weet ik het ook niet meer, al verschillende topics geopend hierover maar kwam niet echt iets uit voort waardoor mijn probleem verholpne was dus, ik hoor graag wat jullie hiervan denken.
En zo, dat ie valse lucht aanzuigt, waar is dat dan? Kan maar een ding bedenken en das mijn spruitstuk, of zijn der nog meer plaatsen waar ie valse lucht kan aanzuigen (ik bedoel valse lucht AANZUIGEN en geen compressie verlies door bijv. een verrotte kop- en of voetpakking, deze zijn in orde)
na ja hoor het graag, ben intussen ff GP van Monza kijken ;-)
mzzls!
Volgens mij heb ik het pobleem te boven waarom mijn scoot in het begin vooral als ie eenmaal warm is, bijna geen toeren maakt.
Heb inmiddels alle soorten trek en drukveren geprobeerd, maar heb het idee dat ie ergens valse lucht aanzuigt.
Dit veroorzaakt ook denk ik, dat als ie stationait loopt, opeens af en toe toeren begint te draaien zonder dat ik het gas open zet.
Kan dit kloppen of zit ik ernaast? Want ik bedoel, in het begin maakt ie geen toeren end an pakt ie hem ineens wel....aangezien dat je bij meer toeren niet echt merkt dat ie valse lucht aanzuigten (en bij lage toeren wel) d8 ik dat het hier maybe aan lag...
Is misschien een hele domme theorie maar anders weet ik het ook niet meer, al verschillende topics geopend hierover maar kwam niet echt iets uit voort waardoor mijn probleem verholpne was dus, ik hoor graag wat jullie hiervan denken.
En zo, dat ie valse lucht aanzuigt, waar is dat dan? Kan maar een ding bedenken en das mijn spruitstuk, of zijn der nog meer plaatsen waar ie valse lucht kan aanzuigen (ik bedoel valse lucht AANZUIGEN en geen compressie verlies door bijv. een verrotte kop- en of voetpakking, deze zijn in orde)
na ja hoor het graag, ben intussen ff GP van Monza kijken ;-)
mzzls!