Valse Lucht Aanzuigen??

Arnold MHR

Well-Known Member
Hey mensen,

Volgens mij heb ik het pobleem te boven waarom mijn scoot in het begin vooral als ie eenmaal warm is, bijna geen toeren maakt.

Heb inmiddels alle soorten trek en drukveren geprobeerd, maar heb het idee dat ie ergens valse lucht aanzuigt.

Dit veroorzaakt ook denk ik, dat als ie stationait loopt, opeens af en toe toeren begint te draaien zonder dat ik het gas open zet.

Kan dit kloppen of zit ik ernaast? Want ik bedoel, in het begin maakt ie geen toeren end an pakt ie hem ineens wel....aangezien dat je bij meer toeren niet echt merkt dat ie valse lucht aanzuigten (en bij lage toeren wel) d8 ik dat het hier maybe aan lag...

Is misschien een hele domme theorie maar anders weet ik het ook niet meer, al verschillende topics geopend hierover maar kwam niet echt iets uit voort waardoor mijn probleem verholpne was dus, ik hoor graag wat jullie hiervan denken.

En zo, dat ie valse lucht aanzuigt, waar is dat dan? Kan maar een ding bedenken en das mijn spruitstuk, of zijn der nog meer plaatsen waar ie valse lucht kan aanzuigen (ik bedoel valse lucht AANZUIGEN en geen compressie verlies door bijv. een verrotte kop- en of voetpakking, deze zijn in orde)

na ja hoor het graag, ben intussen ff GP van Monza kijken ;-)

mzzls!
 
Advertisement - register to remove this

ik volg vrij weinig van je verhaal, maar als je denkt dattie valsie lucht aanzuigt, begin je gewoon bij het begin.

-luchtfilter checken
-aansluiting op carb
-aansluiting carb op spruitstuk
-aansluiting spruitstuk op carter
-aansluiting van de 2 carters

gewoon logisch beredeneren
 
haal je luchtfilter van ja carb af, en houd de luchtinlaat dicht metje hand, als ie stilvalt, zuigt ie valse lucht.
nie?
greetz
Pirulo
 
Originally posted by Pirulo
haal je luchtfilter van ja carb af, en houd de luchtinlaat dicht metje hand, als ie stilvalt, zuigt ie valse lucht.
nie?
greetz
Pirulo

juist anders om, als je scoot blijft lopen zuigite (waarschijnlijk) valse lucht. Maar je scooter kan uitvallen en toch nog valse lucht trekken....
 
Nee omgekeer dan toch? Ik bedoel als je het gat dicht houd en hij dus geen lucht krijgt zou ie uit moeten vallen, das logisch. Als ie echter blijft lopen terwijl je dat gat dicht houd betekent het dus dat ie ergens anders zijn lucht vandaan haalt of niet??
 
Back
Top