Valkenswaard

Originally posted by jeroenvankimmenade



dat was ik...................:W
huh? jij hebt een rally?
was dat die met wit enzo en hebo racing 1 en wat sleufjes in carterkap en kapotte schokdemper en tikkende rollen :)D)?
 
yep maar scokdemper zat geen gas in dus vandaar
en gewichten waaren een beetje op maar dat hoor je super goed door die sleuven
maar er moet uiterlijk nog een hoop gebeuren
 
en ik had helemaal nix...

olé 2 fucking rondjes gereden, en wel 1 in de vrije traing, en 1 in de 1e manche, helemaal achteraan in de b...daaaaaaaaag 50 € :|:|

kutdag: kutscooter
kutafstelling
kuttank
kutgaskabel
kutkoppeling
KUTREGEN

gvd, het seizoen begint goed :| nu rustig bezig gaan om het ding voor arkel echt goed aan het lopn te krijgen.
 
Rijden in de regen suckt echt maar gelukkig was de race zelf droog!
Eerste manche 9de in de B en tweede manche 7de in de B geeindigd.
 
Originally posted by scooterracer
en ik had helemaal nix...

olé 2 fucking rondjes gereden, en wel 1 in de vrije traing, en 1 in de 1e manche, helemaal achteraan in de b...daaaaaaaaag 50 € :|:|

Kon je je geld niet terugvragen?????? Het was wel een beeeeeeetje veel vond ik, je rijd maar een manche meer. Afzetters:|

Ik ben de 1ste manche 2de in de B en de tweede 4de in de b.
 
Originally posted by baeron tuynheck
Hoeveel pk hebben die standaard klaase nu?? en hoe hard rijden die dingen??
Ik had 10pk @ Almelo, maar de cilinder heeft inmiddels wat krasjes in de wand door een warmloper. Het zal dus nu wel wat minder zijn. Mijn top lag in Valkenswaard op 92.8 digi.
 
Originally posted by DvD

mooi gereden ;)
Thx.
Eerste manche was chaaf.
Ik mocht als 21ste starten. Na een vage start, er zaten er veel niet op te letten, had ik er al veel te pakken. Daarna heb ik nog een paar grote gaten dichtgereden.
Mijn topsnelheid lag zelfs hoger dan die van Pellenberg en Koopmans.
Nu het toerenverloop nog terug brengen naar een paar honderd toeren en ik ben tevreden.
 
De start van de eerste race in de standaard b vond ik helemaal vaag! Ik kwam aanrijden en ik stond nog niet eens stil (degene die achter mij zaten dus ook niet) en toen ging het licht al uit. Nou ja ik had zo wel een goede start.0?
 
Jeroen, is die Rally wit met paars???
Zoja heb ik die op school zien staan en is ie zeker :W

En met dat er niks aan was vond ik dat het afwisselender was de vorige keren dat er ook gewone automaten en schakels tussendoor reden...
Topscooters waren wel leuk, en natuurlijk Wahid...

En met de snelle jongens bedoel ik dus ook die jongens met Twinner en Ixil Twin of de NR-X...
 
Originally posted by ColinB
Jeroen, is die Rally wit met paars???
Zoja heb ik die op school zien staan en is ie zeker :W


En met dat er niks aan was vond ik dat het afwisselender was de vorige keren dat er ook gewone automaten en schakels tussendoor reden...
Topscooters waren wel leuk, en natuurlijk Wahid...

En met de snelle jongens bedoel ik dus ook die jongens met Twinner en Ixil Twin of de NR-X...

YEP DAT IS HEM

WEL LEUK MAAR VOORHEEN WAS HET LEUKER HAD WEL VERWACHT DAT HET DRUKKER ZOU WORDEN

ZO SNEL WAREN DIE ANDERS NIET
 
Originally posted by SpeedfightFreak

huh? jij hebt een rally?
was dat die met wit enzo en hebo racing 1 en wat sleufjes in carterkap en kapotte schokdemper en tikkende rollen :)D)?


wie dacht je dan wie ik was????????????????????


wie ben jij dan?????
 
Originally posted by jeroenvankimmenade



wie dacht je dan wie ik was????????????????????


wie ben jij dan?????

kijk jij zei nl. dit:

Originally posted by jeroenvankimmenade



quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by 2fast4you
Bart was jij dat met je gele helm en die een keer op een rode aerox met twins sticker en hebo uitlaat, En je sfera die had ik bij een opel combo zien staan, wie was dat met die rally ging trouwens best hard, was ff met mijn zus geweest maar vond het niet veel aan
--------------------------------------------------------------------------------



dat was ik...................:W
dus ik dacht dat jij die gast met rode aerox was.... voortaan alleen het stuk quoten wat je bedoelt, en niet ook nog de contekst eromheen....is wat duidelijker...


en ik heb een blauw-zilveren speedfight 1 LC met Yasuni R, mayb heb je me gezien...
 
Back
Top