Vakantiehuisje ....

RickyUtca

Well-Known Member
Hey mensen

Ik wil met paar vrienden vakantie huisje huren gewoon ergens in NL of België ofz.. Maar nou is er maar 1tje van ons 19 en de rest onder de 18 . Maar bij de meeste moet je volgensmij met iemand van 21+ toch? weet iemadn een camping of iets waarbij dit niet hoeft.. en zou ik zeg maar ook iemand kunne laten inchecken van 21+ dat die daarna weer weg gaat en op het einde komt uitchecken( Me vader bijv.)

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Roompot, daar hoef je helemaal niet in of uit te checken.
Wij kregen toen gewoon dat pasje thuis voor de deur en na het weekend of wat dan ook word hij automatisch gedeactiveerd.
 
Bij landal bijv hoef je niet uit te checken toch? Gewoon sleutel in gat gooien en klaar.
Weet niet of dat nog steeds zo is..

Ik werk er zelf, en het is eigenlijk als volgt: er moet iemand van 18+ zijn, deze moet ook reserveren, en draagt dus ook alle verantwoordelijkheid. De rest kan allemaal jonger zijn. Uitchecken is op de meeste parken wel nodig, sommige (bv. Coldenhove) hebben een dropbox om idd zo weg te kunnen.

Let er wel op dat er tot max. 500 euro borg gevraagd kan worden, vaak is dit echter minder of helemaal niks.

Ik weet niet hoe groot de groep is waarmee je gaat, maar hou er rekening mee dat de meeste grotere bungalwos al vol zitten ;)

Als je nog wat wilt weten moet je ff een pm sturen :)
 
Back
Top