Xtentic
Well-Known Member
Hoi,
K zit al een tijdje met een probleem wat ik niet opgelost krijg.
Ongeveer 4 maand geleden heb ik me eerste 70cc gekocht (dr).
Na er een tijdje te mee hebben gereden kwam er een hard schurend geluid uit en begon ie te trillen.
K dacht aan de krukas lagers. Deze heb ik dan ook vervangen voor c3 exemplaren icm een doppler as. Helaas waren de trillingen even erg als normaal en kwam er een hard schurend geluid uit de kant van de carterdeksel.
Omdat ie motorisch perfect liep zocht ik heb bij de overbrening. Andere vario
Andere vsnaar
Andere half poelie
Andere poelies
K heb alles geprobeerd maar steeds hou ik dat hardere geluid met trillingen.
Die trillingen icm met geluid komen pas als ie een beetje toeren begint te maken. Als de koppeling is aangegrepen en hij gaat verder op de vario en toeren gaat maken dan krijg je het probleem.
Voor de rest rijd ie gewoon goed, trekt lekker op, geen dode punten oid.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? Misschien vertanding of de lagers vd vertanding ?
Thanks in advance, Joost
K zit al een tijdje met een probleem wat ik niet opgelost krijg.
Ongeveer 4 maand geleden heb ik me eerste 70cc gekocht (dr).
Na er een tijdje te mee hebben gereden kwam er een hard schurend geluid uit en begon ie te trillen.
K dacht aan de krukas lagers. Deze heb ik dan ook vervangen voor c3 exemplaren icm een doppler as. Helaas waren de trillingen even erg als normaal en kwam er een hard schurend geluid uit de kant van de carterdeksel.
Omdat ie motorisch perfect liep zocht ik heb bij de overbrening. Andere vario
Andere vsnaar
Andere half poelie
Andere poelies
K heb alles geprobeerd maar steeds hou ik dat hardere geluid met trillingen.
Die trillingen icm met geluid komen pas als ie een beetje toeren begint te maken. Als de koppeling is aangegrepen en hij gaat verder op de vario en toeren gaat maken dan krijg je het probleem.
Voor de rest rijd ie gewoon goed, trekt lekker op, geen dode punten oid.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? Misschien vertanding of de lagers vd vertanding ?
Thanks in advance, Joost