Vage Carburateur?

Peed.

Tuono.
Goedendagg ..

Gistermiddag en daarnet had ik een probleempje, m'n scooer (Runner) ging opeens vaag doen, als ik gas gaf deed ie; bwoooap. En dat dan een paar minuten, vervolgens doet ie weer normaal en kan ik weer doorrijden..

Wat kan dit zijn? Had het gisteren en vandaag al.. dan sta je dus opeens stil, stationair blijft ie gewoon lopen alleen op gas doet ie vaag.. na een aantal minuten kan je dan weer doodnormaal doorrijden ..

Iemand een idee?

Alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

carburateur verstopt?

tank leeg? :P

Nee, nee.

vacuum slangetje los?
Ook niet.

Ging net even kijken naar m'n carb en er zat sproeier 60 in (17.5). Ik dacht altijd 80, na eventjes deed ie het weer normaal, heel vaag.. Eigenlijk niks veranderd.. en heb net sproeier 66,70 en 72 geprobeerd. Doet het bij geen enkele echt beter, gewoon normaal eigenlijk.. Dus heb sproeier 72 er maar in laten zitten, want bij sproeier 80 gaat ie echt stotteren..

Maar is 72 niet alsnog veels te klein?
Metrakit HandMade 70cc (Gietijzer)
Standaard uitlaat
17.5
VL13
Malossi Spruitje ..
 
mebay een suffer in het membraam een soortbegrenzing. zelf ook gehad namelijk. zelf vindt ik het persoonlijk wel heel klein ja aangezien ik met een 19mm op een snelle 50cc rij van een airsal. maar je rijdt wel met een stnd uitlaat he is deze nog begrenst?
 
mebay een suffer in het membraam een soortbegrenzing. zelf ook gehad namelijk. zelf vindt ik het persoonlijk wel heel klein ja aangezien ik met een 19mm op een snelle 50cc rij van een airsal. maar je rijdt wel met een stnd uitlaat he is deze nog begrenst?

een 19mm gebruik je over het algemeen andere maten sproeiers bij , valt niet te vergelijken in dit geval..

ik heb hier ook jongens rijden met piaggio met 17,5mm , met opengewerkt luchtfilter met maar 82 sproeier , met std filter ook zo rond de 72/76 dus het is zeker mogelijk ,en deze jongens rijden ook nog met andere uitlaat ,niet std..
 
Okee, nu nog ff een vraagje, doe dat maar gelijk in dit topic:
Mijn rolletjes slijten heeel snel, zelfs Malossi rollen slijten als een gek, heb dit probleem al eventjes, eerst met een Powerone vario en toen heb ik een nieuwe Powerone vario gekocht en het probleem bleef..

Dus lijkt me niet dat dit aan de vario ligt? Er zitten 6 gram rolletjes in 16x13, gewoon de goede maat natuurlijk, ook de koelvin zit er gewoon op..

Edit; maar ik doe echt hooguit 3 weken met rolletjes en dan zijn ze echt versleten//
 
Back
Top