vacuumpomp

YeoJ

Well-Known Member
ik heb een vraagje:

wat merk je als je vacuumpomp kapot is kan ie daar slecht van gaan starten???

Met een vacuumslang aansluiting op je carb zou jeje benzineslang eraf moeten trekken en dan stopt ie vanzelf met lekken ( als je vacuumpomp het doet)...

of heb ik dit verkeerd..

En wat is het gevolg van een kapotte vacuumpomp???
 
Advertisement - register to remove this

als je slang geen vacuum aanzuigt komt er geen benzine in je carb dus doet je scooter het niet, en hij stopt met lekken als je benzine slang er aftrekt maar dan moet je wel ff je benzine slang dicht maken d.m.v boutje
 
als je wilt controleren of je vacuumpomp het doet.
je moet dan gewoon ff op het slangetje dat vacuum wordt gezogen blazen. dan moet er geen benzine stromen en wanneer hje er aan zuigt moet er wel benzine stromen.
 
Volgens mij is die van mij ook niet echt goed meer want me luchtfilter word gebruikt als reserve benzine tankje :S en valt vaak uit wil niet optrekken moet je erg spele met gas enzo...
Maar hoe kan je dit fixe?!Nieuw slangetje? of kijke of die verstopt zit?Of je carb eve checke?Ik heb net een nieuwe 17,5mm DO..
 
Volgens mij is die van mij ook niet echt goed meer want me luchtfilter word gebruikt als reserve benzine tankje :S en valt vaak uit wil niet optrekken moet je erg spele met gas enzo...
Maar hoe kan je dit fixe?!Nieuw slangetje? of kijke of die verstopt zit?Of je carb eve checke?Ik heb net een nieuwe 17,5mm DO..

Dit probleem heb ik ook! (en ik heb ook 17,5)
Hij gaat op dit moment ook niet meer aan ook.
Hij ging de laatste 2 dagen wel aan, maar net als ik weg wou rijden viel hij gewoon uit.
En hij had een verzuip probleem, maar dat heb ik al opgelost, dus vraag me nou af wat er NU weer is.
Ik dacht ook aan het vacuumpompje, maar moet het nog na kijken.
 
Back
Top