Vacuum nippel gilera runner is afgebroken

180ccgilly

New Member
Hoi, de nippel van mijn inlaat vacuum is helaas afgebroken maar ik kan echt nergens op tekeningen dit deeltje vinden. Het gaat om een gilera runner 125cc uit 2001. Dubbel gelagerd blok. Op de linker carter helft naast het inlaat spruitstuk zit zo’n nippeltje die is dus door 2en. Iemand een idee hoe dit deeltje officieel heet of waar deze te vinden is?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    144.9 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    144.8 KB · Views: 11
  • image.jpg
    image.jpg
    118.5 KB · Views: 11
Advertisement - register to remove this

Als je het niet kunt vinden , kun je misschien deze monteren , door in het gat m5 draad te tappen , als het gat klein genoeg is . Of er een verloop in te zetten. Denk dat er ook wel slangpilaren zijn met grotere schroefdraad
 
Als je het niet kunt vinden , kun je misschien deze monteren , door in het gat m5 draad te tappen , als het gat klein genoeg is . Of er een verloop in te zetten. Denk dat er ook wel slangpilaren zijn met grotere schroefdraad
Heyyy dit is wel slim zeg! Ik ga het gat morgen even meten en kijken of dit zal werken. Thnx voor je reactie
 
Afgebroken Nippel kan je er uit halen door het Carter beetje warm te stoken , met Bijv een Verfstripper / Fohn , dan linkse tap er in en er uit draaien .
Dan kan je eventueel Draad Tappen , en bijv : bij de Technische Unie een Messing nippel halen , en die er in draaien .
Of een Originele er in stoppen voorzien van Loctite.
 
Afgebroken Nippel kan je er uit halen door het Carter beetje warm te stoken , met Bijv een Verfstripper / Fohn , dan linkse tap er in en er uit draaien .
Dan kan je eventueel Draad Tappen , en bijv : bij de Technische Unie een Messing nippel halen , en die er in draaien .
Of een Originele er in stoppen voorzien van Loctite.
Ze zijn al een nieuw nippeltje bij me wezen halen, draad tappen is nergens voor nodig joh. Trap die nippel.erin met een beetje vloeibare pakking en vlammen maar
 
Back
Top