Heyyy dit is wel slim zeg! Ik ga het gat morgen even meten en kijken of dit zal werken. Thnx voor je reactieAls je het niet kunt vinden , kun je misschien deze monteren , door in het gat m5 draad te tappen , als het gat klein genoeg is . Of er een verloop in te zetten. Denk dat er ook wel slangpilaren zijn met grotere schroefdraad
Vacuum aansluiting M5 voor 4,5mm Slang
Vacuum aansluiting M5 voor 4,5mm Slang kopen? Allesvoorscooters.nl: Echt álle scooter onderdelen en accessoires. ⭐Snel geleverd » Achteraf betalenallesvoorscooters.nl
zo dat is al helemaal ideaal. Ik kom zelf uit den haag en werk in rotterdam dus als je ook maar enigszins in die kant van Nederland zit kan ik zeker een keertje langs rijden. Vanzelfsprekend krijg je daar wel wat voor! Kan je hier prive berichten sturen?Ik heb er wel 1 liggen hoor als je wil
Ja, middels het envelopje in het blauwe balkje bovenaan de pagina.Kan je hier prive berichten sturen?
Ze zijn al een nieuw nippeltje bij me wezen halen, draad tappen is nergens voor nodig joh. Trap die nippel.erin met een beetje vloeibare pakking en vlammen maarAfgebroken Nippel kan je er uit halen door het Carter beetje warm te stoken , met Bijv een Verfstripper / Fohn , dan linkse tap er in en er uit draaien .
Dan kan je eventueel Draad Tappen , en bijv : bij de Technische Unie een Messing nippel halen , en die er in draaien .
Of een Originele er in stoppen voorzien van Loctite.