Vacuüm aansluiten Beta Ark LC

Dennis.

Retired
Hoi,

Gezien ik in de search niet direct soortgelijk kon vinden vraag ik jullie hulp.

Ben bezig met de laatste dingetjes om een Beta Ark LC terug te bouwen van sprintscooter naar origineel, en loop tegen het volgende aan:

Ik heb een benzinetank en olietank uiteraard. Die slang van je olietank gaat naar de oliepomp(toch?) maar vanaf de benzinetank zit een uitgang die werkt middels een vacuüm. Op de Carburateur (Dell Orto 17,5mm elektrische Choke) zitten meerdere aansluitingen en ik twijfel welke slang waar heen moet. Kan iemand mij aangeven wat waar hoort op de carb? Welke is de vacuüm en welke de ingang voor de benzinetoevoer?

Ter illustratie nog wat foto’s van de aansluitingen die ik heb op de Carburateur. Op de foto is de carb nog wat viezig maar deze is inmiddels gereinigd.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
 

Attachments

  • 3056B672-68CA-4205-85E4-AEF80BE3C352.jpeg
    3056B672-68CA-4205-85E4-AEF80BE3C352.jpeg
    223 KB · Views: 32
  • FCF067F2-41C7-4C0C-B88E-7EF693F16378.jpeg
    FCF067F2-41C7-4C0C-B88E-7EF693F16378.jpeg
    196.3 KB · Views: 30
Advertisement - register to remove this

Foto 2 omcirkel is benzinetoevoer. Deze zit dichts bij de luchtinlaat.
Aansluiting achter de choke, bij 't spruitstuk is de vacuümaansluiting. Deze aansluitingingen zijn hetzelfde als op mijn eigen 17.5 dellorto. Enige verschil is de aansluitingen van koper en zit recht op de carb.
 
Foto 2 omcirkel is benzinetoevoer. Deze zit dichts bij de luchtinlaat.
Aansluiting achter de choke, bij 't spruitstuk is de vacuümaansluiting. Deze aansluitingingen zijn hetzelfde als op mijn eigen 17.5 dellorto. Enige verschil is de aansluitingen van koper en zit recht op de carb.

Thanks! Dan kan ik weer verder. :)

Ik heb 1 koperen aansluiting, daar zit het olieslangetje dat uit je Carter komt vanaf de oliepomp aan vast.
 
Back
Top