Vacum pomp werkt niet speedfight 2

sbb.0165

New Member
Ik heb een speedfight 2 waar ik een 70cc malosi sport onder heb gezet en olie pomp gebruik ik mu niet meer aleen nu zit alles weer in elkaar en doet de vacum pomp het niet voor de benzine hij krijgt geen benzine aleen als ik in dat buisje zuigt aleen kom dan nogsteeds niks in mijn carburateur het is een peugeot verticaal blok

Advertisement - register to remove this

Dat buisje moet aan de carb.

Dus normaal gezien de onderste nippel naar het blok of carb na de gasschuif.
Het bovenste nippel op de brandstofaansluiting van de carb.

Ja ik heb heem volledig aan gesloten aleen dan komt er geen benzine in me slang en ook niet in me carb als ik aan de vacuüm slang zuig komt er wel benzine in me slang met niet in me carb ik heb gister mee carb er af gehaald en volledig schoon gemaakt met rem reiniger het tuutje waar de slang van de benzine op gaat door gespoten maar nogsteeds geen resultaat weet niet wat ik moet doen op het moment

Als het dan niet in de carb loopt , is de doorgang via de vlotternaald geblokkeerd , of de naald zit vast op de zitting . Kun je wel door die aansluiting , de vlotterkamer inblazen ? En er moet ook een flinke scheut uit de slang komen , niet druppelen . Er zit aan je vacuüm gestuurde kraan , ook een filter , welk in de tank zit , als de kraan is gemonteerd , deze kan ook verstopt zitten , waardoor de benz stroom geblokkeerd wordt , of een filter in de leiding .

Back