Vaccuum aansluiting dellorto phbg 19mm ds

Stekker

Active Member
Goedemiddag, ik heb een nieuwe carb gekocht, een dellorto 19mm phbg 19 ds black edition. Nu heb ik alleen een vraag over de vaccuum aansluiting aangezien er 2 aansluitingen over zijn die precies even groot zijn. Het kan niet zijn dat de een mijn olie of benzine is wat dat zijn andere. Moet ik mijn vaccum slang gewoon op 1 vd 2 aansluiten en dan de andere afsluiten of moet die juist open of moet ik iets anders doen?
Het gaat om de 2 metaalkleurige die tegenover elkaar zitten op de foto.
Kan iemand helpen?

Attachments

• 17272758001221712888936809965675.jpg
    17272758001221712888936809965675.jpg
    148.3 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Ik vraag mij af of dit wel een echte Dellorto is.

Mij lijken die haakse nippels eerder de aansluiting van de carburateurverwarming. (met de oranje pijlen)

Die koperen nippel met de blauwe pijl lijkt mij eerder de vacuumaansluiting.

1727277925617.png

Die bij je spruitstuk is vaccuum, die naar beneden staan moet je zo laten, niet afdichten. Die aan de zijkant is voor koelvloeistof, die moet je wel afdichten.

Die bij je spruitstuk is vaccuum, die naar beneden staan moet je zo laten, niet afdichten. Die aan de zijkant is voor koelvloeistof, die moet je wel afdichten.
Ja was ik al achter maar welke bedoel je dan met niet afdichten en welke denk jij dat koelvloeistof is want zover ik weet zit er geen koelvloeistof aansluiting maar alleen olie vaccuum en bezine en die 2 die naar beneden staan dan

Back