Hey, ik heb een erg vaag probleempje met mn scoot (nrg mc3)
Gister ging ik naar mn dealer, om mn varioring dr ff uit te laten halen, dit was ons zelf niet gelukt omdat we de schroefjes van mn carterkap niet los kregen. Deze zijn er nog nooit eerder afgeweest dus; Piaggio: bedankt voor het erug strak vastdraaien van de schoefjes! (je kan ook overdrijven he?!).
Maar verder geen probleem, ringetje d'r uit. Mn dealer kijkt nog ff of er een plaatje bij mn carb zit, maar nee. Hoewel dit me nog steeds verbaasd, geloof ik het maar. Dus geen plaatje, alles weer dicht, carterkap er weer op. En toen begon het gedonder, hij wil niet meer starten!!!! Na veel gekick doed hij het even, maar stopt er na iets van 15 sec weer mee. Mn dealer d8t, te weinig zuurstof in het mengsel. Dus hij lucht door mn bezinetoevoer geblazen met zo druk-ding, en ja hoor hij deed het weer even, maar daarna niet meer. Luchtfilter gechecked, maar nee. Daar was alles ook ok.
Het was al laat in de middag en hij was eigenlijk al gesloten, dus na een dik uur kloten gaf hij me maar een leenscoot mee (atlantis wave) en gaat hij maandag weer verder.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is???????
Ik d8t zelf aan het feit dat ik vaak bij verschillende benzinestations tank, dat er gewoon een vuiltje in mn tank is gekomen ofzo. Verder weet ik het ook niet. En erger, mn dealer ook niet.
Please help!!!!
Mzzls, Joris
Gister ging ik naar mn dealer, om mn varioring dr ff uit te laten halen, dit was ons zelf niet gelukt omdat we de schroefjes van mn carterkap niet los kregen. Deze zijn er nog nooit eerder afgeweest dus; Piaggio: bedankt voor het erug strak vastdraaien van de schoefjes! (je kan ook overdrijven he?!).
Maar verder geen probleem, ringetje d'r uit. Mn dealer kijkt nog ff of er een plaatje bij mn carb zit, maar nee. Hoewel dit me nog steeds verbaasd, geloof ik het maar. Dus geen plaatje, alles weer dicht, carterkap er weer op. En toen begon het gedonder, hij wil niet meer starten!!!! Na veel gekick doed hij het even, maar stopt er na iets van 15 sec weer mee. Mn dealer d8t, te weinig zuurstof in het mengsel. Dus hij lucht door mn bezinetoevoer geblazen met zo druk-ding, en ja hoor hij deed het weer even, maar daarna niet meer. Luchtfilter gechecked, maar nee. Daar was alles ook ok.
Het was al laat in de middag en hij was eigenlijk al gesloten, dus na een dik uur kloten gaf hij me maar een leenscoot mee (atlantis wave) en gaat hij maandag weer verder.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is???????
Ik d8t zelf aan het feit dat ik vaak bij verschillende benzinestations tank, dat er gewoon een vuiltje in mn tank is gekomen ofzo. Verder weet ik het ook niet. En erger, mn dealer ook niet.
Please help!!!!
Mzzls, Joris