Vaag probleem met zip sp

bartj

HousePaus
hey allemaal

Ik heb een zip sp met MHR Speed7t

En 2 weken geleden is mijn uitlaat gescheurd , maar die is inmiddels weer gelast.
Dus ik die uitlaat eronder gehangen en knallen maar

NEE DUS :mad:

Scooter reed altijd perfect starte goed en alles .
Maar hij rijd nu erg kut :?
Ik denk ff de carb schoon maken , geen invloed werd niet beter of slechter.
Als ik de scooter tegen een muur zet en gas geeft rijd die perfect , probeer ik er zelf op weg te rijden .
Hij maakt lekker toeren zoals altijd voor het probleem.
Maar zodra ik weg wil rijden gaat die weer kut

Zou dit aan mijn v snaar liggen omdat ik niet een van de lichtste mensen ben :rolleyes:

Maar hij reed eerst perfect.

Iemand die me wil of kan helpen :p

Bart
 
Advertisement - register to remove this

Je V snaar zou versleten kunnen zijn ja:) Maar echt aan je gewicht zal het niet liggen hoor;)

Maar 2-takt is ook heel gevoellig qua luchtkwaliteit(weet even het geschikte woord niet)

Hij zou vorige week met 10 graden perfect gereden kunnen hebben maar nu met 28 graden is het al weer een heel ander verhaal;)

Gewoon even een ander sproeiertje erin en kijken wat ie dan doet:)
 
Pff je hebt je uitlaat laten lassen en nu ineens rijdt hij niet meer lekker, hmm wat zou het probleem toch zijn 8P

Ze hebben gewoon te grof gelast dat er ook bobbels van het lassen aan de binnenkant zitten dus hij kan zn verbrandings gassen niet goed kwijt of iets in die richting. Koop voor twee tientjes een tweedehands zelfde uitlaatje en klaar is Kees

Als je verder niets aan je scooter gedaan hebt alleen de uitlaat eraf en er weer op, zou het wel "OMG ODDS" zijn als het probleem zomaar ineens ergens anders ontstaan is he..........
 
ja noob als jij een ff leert lezen:|

hij gaat wel als een trein als ik een burnout probeer te doen maar neit als ik erop zit

zodra ik erop zit en weg wil rijden gaat die stotteren ligt niet aan mijn uitlaat 110% zeker want anders zou die ook neit burnen he 8P

en v snaar lijkt mij ook het meest logisch omdat die dan natuurlijk gewicht extra moet voortplaatsen en als ik burn zit ik er niet op

maar dit verklaart dan weer niet waarom die stottert als ik erop wil wegrijden]


EDIT whahahahaha regel jij ff een DPR team 2006 pijp voor 2 tientjes? d8 ik al drop je loze n00b comments ff lekker in het offtopic gedeelte van scooterforum

kzal gelijk ff me setup wegzetten hier

MHR speed 7t untuned
HPI 2006
DPR team pijp
19mm Stage6 carb met sproeier 114 was eerst altijd perfect
Malossi overrange

en oscar bedankt voorje tip had eerst sproeier 108 was perfect nu inmiddels 114 maar is het zelfde probleem
 
Back
Top