Vaag getril na vervanging van Oliepomp

Turkie

Well-Known Member
Hey jongens ,


Ik heb een raar probleem. Mijn oliepomp van mijn SF1 AC was kapot dus moest ik hem vervangen. Dus een origineel ( gebruikt ) SF1 oliepomp gehaalt en heb hem gemonteerd. Nou heb ik als probleem dat hij bij 50 km/h tot mijn top 65 km/h gewoon heel hard trilt. Zodra hij onder de 50 km/h is , is alles weer ok geen getril maar juist heel fijn rijden. Ook krijg ik dit getril als ik ineens volgas wil wegtrekken =(.

Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn.

Bij voorbaat dank ik jullie , Turkie
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
heb je niet gewoon iets loszitten? uitlaat oid?

Zoals ik al zei in die andere topic heb ik mijn uitlaat met 1 bout vast :) bij de ophanging dan. De onderste bout van mij zit voor de helft er nog in dus heb ik hem met 1 bout ( de bovenste vast gemaakt ). Dit omdat ik geen ander keus heb. Zou dat dan een reden kunnen zijn ?
 
melf #50 said:
dat kan heel goed idd ..

ik had van de week een sr , daarvan zaten de bouten van de ophanging minimaal los , trilde behoorlijk , even vastdraaien en klaar.

K , zal hem van het weekend is laten uitboren en een schroef erin laten draaien :). Zal het resultaat later posten.

Bedankt Melfie ^^ :D
 
Omg wat ben ik een noob , van alle vreugde dat mijn scooter het weer deed was ik vergeten de moer GOED vast te draaien bij de ophanging van m'n uitlaat. Vandaar dat hij zo hevig trilde haha. Njah alles is opgelost :)
 
zie , altijd eerst naar de simpele dingen kijken :p

je moet gewoon als je ergens mee bezig bent geconcentreerd bezig zijn, als je bijv de uitlaat erop zet eerst voor aan draaien dan achter, en altijd controleren en zeker als je twijfeld , nu hebben we het over een uitlaat maar wie weet volgende keer over een remklauw , en dan word het wel even spannender als die los zit ;)

en nooit iets anders tussendoor doen , 1 ding tegelijk doen!

dus zeker zijn van je zaak dan komt alles goed :)
 
Aww ik heb dat gestotter weer :( , dacht dat het was opgelost mjah niet dus. Het is dat probleem wat ik in dat andere topic had. Vaag gebeurt me alleen bij regenachtig weer. Ik denk zelf zo aan de onsteking zoals bougiedop ? Is het dan verstandig om alleen de bougiedop te vervangen of meteen de hele hap. Bougiedop en de kabel
 
Back
Top