[V]Zundapp raceonderdelen!

Status
Not open for further replies.

sr-johan

Elite User
Ik zoek race onderdelen voor mijn zundapp gts50. Ik zoek een zeer snelle 70cc, 70cc uitlaat, 24 vlakschuif mikuni/metrakit, hpi, banden. Als je wat heb laat me het weten.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by sr-johan
Ik zoek race onderdelen voor mijn zundapp gts50. Ik zoek een zeer snelle 70cc, 70cc uitlaat, 24 vlakschuif mikuni/metrakit, hpi, banden. Als je wat heb laat me het weten.

Ik weet 't niet zeker, maar volgens mij past hier een puch cilinder op...carb/uitlaat zullen wel aanpassingen nodig zijn.
 
Ik zou of op zoek gaan naar een eurocilindro cilinder 70cc
en die laten tunen.

En als je ze kan vinden zou ik een gilardoni kopen(die zijn heel exclusief!!)pix:
jvm1000.jpg

jvm1001.jpg

jvm1002.jpg


Een uitlaat kan ik je niet aan helpen al ben ik wel bezig met een eigenbouw 70cc zundapp uitlaat.
Ik heb hier wel de tekeningen liggen om hem te maken dus als je interesse hebt.

expipe.jpg

Deze ;)
 
Waar heb jij die gilardoni vandaan dan? Is gilardoni een zeer goede cilinder voor zundapp dan? En leuk uitlaatje, kun je die tekening naar j_h_2002@hotmail mailen. Ik wou waarschijnlijk een yasuni 70cc uitlaat van een rs op mijn zundapp plaatsen.
 
Ik heb zelf dus geen gilardoni!
Deze cilinders zijn zeldzaam voor zundapp.
En d8 ik niet nieuw te krijgen.
Ze leveren rond de 18pk.
En heb er ooit 1 te koop zien staan,
maar die koste iets van 1600 gulden 0?
 
Originally posted by DaPPieMAN
Ik heb zelf dus geen gilardoni!
Deze cilinders zijn zeldzaam voor zundapp.
En d8 ik niet nieuw te krijgen.
Ze leveren rond de 18pk.
En heb er ooit 1 te koop zien staan,
maar die koste iets van 1600 gulden 0?
1600 is ook net iets te veel:( maar ja ik ga denk maar gewoon naar Dijkman hij zou wel weten welke cilinder het beste is. Mischien heeft iemand nog wat liggen hier????
 
ik heb nog een vastgelopen 70 eurocilindro liggen , maarja die dingen zijn volgens mij nog niet zo duur dat nieuwe wand voordeelliger is.is ook getuned geloof ik.ochja . je moet maar zien.heb ook nog een uitlaat op maat voor zundapp gemaakt , was een mk 70cc uitlaat voor riejju
uitlaatzdap.jpg

en nee , bij ons thuis staat niet alles scheef
 
Wat vraag je voor die cilinder en uitlaat???? Is die uitlaat helemaal compleet met demper en al?
 
samen 80 euro ofzo , en nee , bij de uitlaat zit geen demper meer .die had ik ooit met me domme kop op een ex puch gebouwt. (pm me maar )
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top