[v]zip Gevraagd

Status
Not open for further replies.

Ur AnUs

Well-Known Member
zoals ik in een andere thread al heb verteld is mijn aerox gejat. Ik ben nu 4 maanden aan het trappen op een kutfiets en ben dus weer toe aan een scooter. Ik wil hem niet meer nieuw kopen.

Ik wil een ZIP kopen, hierbij wil ik hebben:

-kappen (mogen krasjes op zitten, maar geen scheuren of wat dan ook)
-frame (eerlijk en recht
-stuur
-wielen
-blok (met krukas en lagers)
-ontsteking
-kabelboom (stroomboom whatever)

en tenslotte moet het een lc zijn met dd carter

De rest hoeft er niet per c bij, maar als het er al op zit dan hoef je het er niet af te halen.

Ik wil maximaal 450 euro excl. verzendkosten betalen.
Kom nou niet allemaal met "jij wil er 450 Euro voor geven" want als ik minder geld voor je ZIP wil geven omdat hij wat dingen mist o.i.d. zeg ik dat natuurlijk ook.

wie kan mij helpen een ZIP te krijgen?

Greetz Ur AnUs
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Pronk
<offtopic> Een dubbeldisk Zip SP? :? Succes </offtopic>

Ik heb een Frame liggen.

dat lukt makkelijk joh...daar zijn er duizenden van gemaakt...:rolleyes:

(voor de topic-starter.....er bestaan dus geen dd-zip sp....'s. Als die er wel waren,...werd er wel mee geraced...)
 
Originally posted by Sander
Als die er wel waren,...werd er wel mee geraced...
Oja? Ik wil niet eens met DD racen.

Ur AnUs -> Ik denk dat je bedrag behoorlijk omhoog moet, voordat iemand je iets aan wil gaan bieden wat aan je eisen voldoet.
 
ik doe de prijs niet omhoog, maar mijn eisen wil ik best aanpassen.

alles van hieboven geldt nog steeds maa dan exclusief kappen.
 
Ik heb hier een zip sp '99 liggen, zit net een nieuwe standaart krukas in nog nooit mee gereden met nieuwe lagers wou hem standaart maken maar heb geen zin om hem af te bouwen. Hij ligt helemaal uit elkaar. Kappen zaten scheuren maar die zijn gefixed, helemaal glad. Als je het zou overspuiten zie je er geen reet meer van. Verder zit er een vario en koppeling van polini in. Heb ook de standaart spullen erbij. De scooter is verder compleet.

mzzl

interesse: b_utth_ead@hotmail.com
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top