This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V]Z-kap links , Beenschild

Status
Not open for further replies.

Bert

Sr. lid
Heej gasten,

Ik heb een ongelukje gehad met me aerox...heeft iemand voor mij nog een been schild en z-kapje links liggen? Het mag best verneukt gespoten of geschuurd zijn zolang de ophangpunten maar goed zijn. .

mzzls

Last edited:
Z-kapje links heb ik nog wel, maar dies wel in gerelde staat. Heeft traanplaat opgezeten enzo..

10 euro inclusief (levert het me 4,50 op).

Hoor het wel, mzzls

heb je een picture? Zou leuk zijn namelijk Als ik em op kan schuren en spuiten dan zeker interesse.

Originally posted by Z-town A3r0x
heb je een picture? Zou leuk zijn namelijk Als ik em op kan schuren en spuiten dan zeker interesse.

ik zal vanavond ff een foto maken, ALS ik het niet vergeet

Hehe ben je het al vergeten trouwens ik woon in zeewolde...vlak bij almere ik kijk morgen wel ff of er foto's staan zo niet dan kijk over morgen nog wel een keer

Originally posted by Z-town A3r0x
Hehe ben je het al vergeten trouwens ik woon in zeewolde...vlak bij almere ik kijk morgen wel ff of er foto's staan zo niet dan kijk over morgen nog wel een keer

vergeten :X

Morgen maak ik een fototje

8P jah dus. Maar ik zie net, der zitten dus wel gaten in van traanplaat he... Ook is de kap vet gaar gespoten..

Morgen krijg je je foto, is die der niet dan mag je hem gratis hebben

ik heb dus net gekeken en het linker z-kapje wat ik heb liggen heeft een gigantische barst derin..

Dus dat schiet niet op, sorry en succes met je speurtocht

Ik heb een setje liggen. Rechts heeft ie kleine schadiging, links is helemaal goed. Er zitten speciale rubbers op voor de voeten van de passagier (zie je niet veel).

35EUR voor deze set.

ik heb ook nog een zwart setje liggen
niet de allermooiste waar de passagier je z'n voeten opzet is een beetje beschadigd.
als je intresse heb kan ik wel foto sturen.
15 excl

Hmmz die van snukje is ook afgebroken...heeft er nog iemand wat liggen dat niet kapot is? (kleur maakt niet uit als het maar weg te schuren is)

ik heb wel een beenschild liggen, zit alleen wel een scheur in... (vrij groot)
sorry als je echt een 100% goede wil hebben
laat maar wat horen ofzo

Status
Not open for further replies.