bastaaa 100% Vlaming 13 September 2004 #1 zoals de titel al zegt ik zoek dus een yasuni c20 mag bidalot zijn maar liever niet 8P, geen scheuren, geen deuken! En een krukas pen12 liefst een hebo! laat maar horen in dit topic of via pm! groeten bastaaa
zoals de titel al zegt ik zoek dus een yasuni c20 mag bidalot zijn maar liever niet 8P, geen scheuren, geen deuken! En een krukas pen12 liefst een hebo! laat maar horen in dit topic of via pm! groeten bastaaa
Methew Fireblade blazer 14 September 2004 #2 ik heb wel een perfecte RHQ as voor je pen 12 ofcourse msn mattijsalbers@hot
S speedmember mag het wat harder??? 14 September 2004 #3 heb een yasuni c20 voor je met nieuwe type ophanging. doe maar een goed bod. staat in mina marktplaats
heb een yasuni c20 voor je met nieuwe type ophanging. doe maar een goed bod. staat in mina marktplaats
Aerox175 Evo Thats it 15 September 2004 #4 heb ene doppler pen 12 as voor je duurste versie??? laat maar horen
bastaaa 100% Vlaming 15 September 2004 #5 @ speedmember: c20 is me iets te duur maar toch bedankt @ Aerox175: geen interesse in dopler, ik zoek hebo of RHQ
@ speedmember: c20 is me iets te duur maar toch bedankt @ Aerox175: geen interesse in dopler, ik zoek hebo of RHQ