PlaYa4YUE H.T.G Member #14 8 January 2004 #1 ik zoek X-box Spellen Originele PAL schieten 3d shoot'm up race (need4speed undergroud) en ATI 9600 PRO 128mb AGP voor weinig GreetZ YL Last edited: 8 January 2004
ik zoek X-box Spellen Originele PAL schieten 3d shoot'm up race (need4speed undergroud) en ATI 9600 PRO 128mb AGP voor weinig GreetZ YL
PlaYa4YUE H.T.G Member #14 8 January 2004 #3 Originally posted by Blaze wat geef je voor zo een radeon 9600 pro in nieuwstaat Click to expand... zou niet weten wat is de laagst mogelijke prijs op dit moment nieuw? 120/130 ofzo? in iedergeval de helft van de winkelwaarde en wat is in jou ogen nieuwstaat?
Originally posted by Blaze wat geef je voor zo een radeon 9600 pro in nieuwstaat Click to expand... zou niet weten wat is de laagst mogelijke prijs op dit moment nieuw? 120/130 ofzo? in iedergeval de helft van de winkelwaarde en wat is in jou ogen nieuwstaat?
PlaYa4YUE H.T.G Member #14 8 January 2004 #5 Originally posted by Blaze nou ik moet er 150 voor hebben dus dan gaat het feest niet door. Click to expand... 150 is duidelijk nieuw prijs bij alternate 128mb versie
Originally posted by Blaze nou ik moet er 150 voor hebben dus dan gaat het feest niet door. Click to expand... 150 is duidelijk nieuw prijs bij alternate 128mb versie
B Blaze Blaze 8 January 2004 #6 tsja jammer dan, stop ik heb wel in de pc van mijn ouders ik heb trouwens de ultimate versie maar laat maar zitten.
tsja jammer dan, stop ik heb wel in de pc van mijn ouders ik heb trouwens de ultimate versie maar laat maar zitten.
S Smoking Aerox MHR Speed Membert 8 January 2004 #7 Ik heb hier het orginele spel Halo voor de X-Box. Orgineel van microsoft (dus geen kopie). Is voor PAL (europees). [edit] snelle reactie [/edit]
Ik heb hier het orginele spel Halo voor de X-Box. Orgineel van microsoft (dus geen kopie). Is voor PAL (europees). [edit] snelle reactie [/edit]
PlaYa4YUE H.T.G Member #14 8 January 2004 #8 Originally posted by Smoking Aerox Ik heb hier het orginele spel Halo voor de X-Box. Orgineel van microsoft (dus geen kopie). Is voor PAL (europees). Click to expand... heb ik al tog bedankt
Originally posted by Smoking Aerox Ik heb hier het orginele spel Halo voor de X-Box. Orgineel van microsoft (dus geen kopie). Is voor PAL (europees). Click to expand... heb ik al tog bedankt