R RoelandZwolle Drag Racers Zwolle 21 November 2003 #1 heej ik zoek nog een voorvork van malossi van een runner dus als iemand nog 1tje heeft hoor ik dat graag alvast bedankt mzzls!!
heej ik zoek nog een voorvork van malossi van een runner dus als iemand nog 1tje heeft hoor ik dat graag alvast bedankt mzzls!!
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 27 November 2003 #2 Originally posted by MHRzwolle heej ik zoek nog een voorvork van malossi van een runner dus als iemand nog 1tje heeft hoor ik dat graag alvast bedankt mzzls!! Click to expand... of als iemand tips heeft waar die een 2ehands malossi voorvork kan kopen... ?? ja roel ik help je maar ff....
Originally posted by MHRzwolle heej ik zoek nog een voorvork van malossi van een runner dus als iemand nog 1tje heeft hoor ik dat graag alvast bedankt mzzls!! Click to expand... of als iemand tips heeft waar die een 2ehands malossi voorvork kan kopen... ?? ja roel ik help je maar ff....
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 27 November 2003 #3 Evert, ik vind het heel aardig van je, dat je je vrienden ondersteunt en helpt, maar wij hebben hele strenge offtopic-regels in dit forumgedeelte... Hou je daar dus een beetje aan a.u.b.
Evert, ik vind het heel aardig van je, dat je je vrienden ondersteunt en helpt, maar wij hebben hele strenge offtopic-regels in dit forumgedeelte... Hou je daar dus een beetje aan a.u.b.