stormer Well-Known Member 26 March 2003 #1 Ik ben op zoek naar een goeie voorvork voor een speedake. Maybe iemand die me daar aan kan helpen ?? Greetz
Ik ben op zoek naar een goeie voorvork voor een speedake. Maybe iemand die me daar aan kan helpen ?? Greetz
sf T.d.L. Tuning 27 March 2003 #2 kheb hier nog een voorvork liggen, met trommelrem, maar je zult er wel een met schijfrem willen?
stormer Well-Known Member 27 March 2003 #3 Originally posted by sf kheb hier nog een voorvork liggen, met trommelrem, maar je zult er wel een met schijfrem willen? Click to expand... Jah idd met schijfrem jah maar is da niet mogelijk op die vork dan ?
Originally posted by sf kheb hier nog een voorvork liggen, met trommelrem, maar je zult er wel een met schijfrem willen? Click to expand... Jah idd met schijfrem jah maar is da niet mogelijk op die vork dan ?
stormer Well-Known Member 29 March 2003 #6 Originally posted by safilo_oxydo kehb er ook nog eentje liggen met schijfrem........ Click to expand... Zeg maar wat je er voor wil hebben ?
Originally posted by safilo_oxydo kehb er ook nog eentje liggen met schijfrem........ Click to expand... Zeg maar wat je er voor wil hebben ?