(V) TJT Gruppo B speedfight

Status
Not open for further replies.

RVN

Well-Known Member
ik zoek voor mijn speedfight 2 LC een andere uitlaat, en ik ben dus de TJT gruppo B op het oog, als iemand hem heeft liggen wil ik wel ruilen tegen mijn bida, evt met bijbetaling, voor de rest moet de uitlaat er netjes uitzien!

bvd ,

wouter
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je die best zelf nieuw gaat kope, rijd nietveel volk rond met een TJT op een peugeot, ik heb er wel eentje op mijn staan , maar is niet tekoop, dus 2dehands ga je echt lang wachten hoor...
Rijd denk ik maar 5 man in België rond met een TJT op een peugeot, als het al zoveel is ;)
 
aahhh serieus?! hahaha
nah das jammer maar hoe presteert ie bij jou dan? en heb je ook andere pijpen gehad waardoor je kunt vergelijken, want de meeste vinden hun eerste pijp ook SUPER al is het een pruttel ding die 10 km harder gaat:p
 
wel de pijp ga echt hard, leuk koppel en redelijke top, is dus een 70cc uitlaat en lekker uniek, wel ik heb ernuwel een hebo alu 70cc onder en 21mm DO carbu en doppler spruitstuk enzo, maar ik zit nog in roddage met men cilinder, maar halfgas trekt hij al heel hard op, dus in combinatie met een mooie 70cc zal die pijp echt hard gaan. Zijn nietveel goeie uitlaten voor peugeot te verkrijgen, maar ik vind de TJT heel goed
 
en in vergelijking met een yasR is deze uitlaat dus wel ffkes beter?
en tis een 70 cc uitlaat ok, maar die presteert denk ik best goed @ mijn mhr-r 50...wat denk jij?
 
op mijn std 50cc ging die ookal goed hoor, maar je haalt er lang niet zen volledige prestaties uit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top