T Tha-Sjon Well-Known Member 15 August 2003 #1 Gezocht Studie boeken. Eerste Leerjaar van Instituut voor Information Engineering ((almere, HBO ICT))
Gezocht Studie boeken. Eerste Leerjaar van Instituut voor Information Engineering ((almere, HBO ICT))
dragsterlover TTE Mooierd #221 15 August 2003 #2 ik denk dat er weinig mensen je kunnen helpen hier op het forum iedregeval suc6 ermee
Low_Rider -------------- 15 August 2003 #3 hebben jullie geen studentenvereniging/forum ofzo op school ??
T Tha-Sjon Well-Known Member 15 August 2003 #4 nee wij hebben geen boeken vereniging/forum daar op school. en je kan het altijd proberen. dus geen off topic
nee wij hebben geen boeken vereniging/forum daar op school. en je kan het altijd proberen. dus geen off topic
Lol@Bol Donkey's pretty Wench 21 August 2003 #5 Heb je dan ook boeken nodig voor bv: visual basic.net? zoja dan heb ik er 1 tje
T Tha-Sjon Well-Known Member 21 August 2003 #6 Nope en dat soort boeken heb k al van me vaders werk... maar k ben al voor zien dus deze kan wel geclosed worden laterzzz
Nope en dat soort boeken heb k al van me vaders werk... maar k ben al voor zien dus deze kan wel geclosed worden laterzzz