A Appie Heyn G.A.E. 1 March 2004 #1 Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een in perfecte staat verkerende Stnd. 50 cc AC Minarelli Horizontale cilinder. Inclusief zuiger, cilinderkop is niet nodig. Alvast bedankt!!
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een in perfecte staat verkerende Stnd. 50 cc AC Minarelli Horizontale cilinder. Inclusief zuiger, cilinderkop is niet nodig. Alvast bedankt!!
David. Duc Monster 1 March 2004 #3 mja ik heb nog een airsal 50 liggen, beetje vergelijkbaar met orgineel cilletje. is pas 75/100 km oud , en is compleet met naaldlager + pakkingen voor 40 euro mag je hem hebben , msn : davidcoenen@hotmail.com
mja ik heb nog een airsal 50 liggen, beetje vergelijkbaar met orgineel cilletje. is pas 75/100 km oud , en is compleet met naaldlager + pakkingen voor 40 euro mag je hem hebben , msn : davidcoenen@hotmail.com
A Appie Heyn G.A.E. 2 March 2004 #4 Bedankt voor de reacties maar ik ben echt op zoek naar een Stnd. cilinder.
K Kevin Well-Known Member 2 March 2004 #5 ik heb nog wel een standaard cilinder liggen,moet wel een nieuwe zuiger in,pas gepoetst.