T Tjarda RV -HSC- Member 29 November 2003 #1 ik ben op zoek naar: -std carb -std cil (of imitatie) - eventueel std pijp
Funk_dm ::SA MEMBER:: 29 November 2003 #2 heb nog wel std pijp sf en speedake niet mooi (alles is mooi te maken. en 2 carbs 12 mm mist nog wel wat geloof ik, en de draad is dol @ spruitstuk mjah moertje erachter en klaar. heb wel 2 snor cils weet niet of dat wat is?
heb nog wel std pijp sf en speedake niet mooi (alles is mooi te maken. en 2 carbs 12 mm mist nog wel wat geloof ik, en de draad is dol @ spruitstuk mjah moertje erachter en klaar. heb wel 2 snor cils weet niet of dat wat is?
A AzZ_KiKr Well-Known Member 29 November 2003 #3 ik heb ook nog std sf uitlaat liggen, ook niet mooi meer ik shoot wel es een picje
T Tjarda RV -HSC- Member 30 November 2003 #4 chill laat ff jullie prijs weten en foto zou rielakst zijn ja. verder het moet een LC cilinder zijn
Funk_dm ::SA MEMBER:: 30 November 2003 #5 foto's carb stuff maak ik deze week wel ff 15 euro ex 15 euro ex carbs mjah ook 15 euro ex ofzo krijg je beide huizen plus al die onderdelen maar zal ik ff foto van maken.
foto's carb stuff maak ik deze week wel ff 15 euro ex 15 euro ex carbs mjah ook 15 euro ex ofzo krijg je beide huizen plus al die onderdelen maar zal ik ff foto van maken.
S Smoking Aerox MHR Speed Membert 1 December 2003 #7 heb nog wel een standaard koppeling en standaard vario liggen van een speedfight2
T Tjarda RV -HSC- Member 1 December 2003 #8 pm getjekt,maar ik koop liever zoveel mogelijk in 1 x bij een persoon.en std vario+koppelling heb ik niet nodig..
pm getjekt,maar ik koop liever zoveel mogelijk in 1 x bij een persoon.en std vario+koppelling heb ik niet nodig..