[V]Speed Tapeinden, ophoogpakking

Status
Not open for further replies.

Nys

Helemaal!
Heeft er hier iemand nog tapeinden liggen voor een pia blok, die bijvoorbeeld bij een speed worden geleverd.... dus langer dan standaard...

en heeft iemand een ophoogpakking voor een pia 70cc cil? bijvoorbeeld dat KRD ding?

Of anders ongebruikte speed pakkingen (bijv) van 1 mm dik (of meer).. het liefst geen papieren!

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Nys
Heeft er hier iemand nog tapeinden liggen voor een pia blok, die bijvoorbeeld bij een speed worden geleverd.... dus langer dan standaard...

en heeft iemand een ophoogpakking voor een pia 70cc cil? bijvoorbeeld dat KRD ding?

Of anders ongebruikte speed pakkingen (bijv) van 1 mm dik (of meer).. het liefst geen papieren!

kan je die niet krijgen bij de plaatselijke scooter/brommerzaak?
Bij mij hier in de buurt hebben ze speed tapeinden op voorraad als ik het goed heb.

Re: Re: [V]Speed Tapeinden, ophoogpakking

Originally posted by benelli_k2
kan je die niet krijgen bij de plaatselijke scooter/brommerzaak?
Bij mij hier in de buurt hebben ze speed tapeinden op voorraad als ik het goed heb.

fix anders wat tapeinden voor Nys en doe t verzenden / betalen regelen met hem!
Dan is t ook opgelost :)

Zijn speed/cross tapeinden niet een stukje korter omdat de binnenkop op de cilinder vast word gezet en niet de buitenkop? :rolleyes:

De buitenkop word met 3 boutjes op de cilinder vast gezet

:P

humz, daar had ik best wel niet bij stil gestaan... njah ik onthoud ff dat je ze hebt... dan kijk ik eerst wel of ik langere kan fixen dan standaard.. toch bedankt

Status
Not open for further replies.
Back