B bobdebouwert Guest 21 April 2004 #1 ik zoek een snelle alu cil. + goede krukas uiteraart voor een goede prijs. je kan me toe voegen als je wat hebt. bobdebouwert@hotmail.com
ik zoek een snelle alu cil. + goede krukas uiteraart voor een goede prijs. je kan me toe voegen als je wat hebt. bobdebouwert@hotmail.com
hardcore-holzie wp renner power 21 April 2004 #2 speed rep heb ik voor je liggen past op 80mm drijfstang dus gewoon op doppler asje ofzo voor 170 is die van jou
speed rep heb ik voor je liggen past op 80mm drijfstang dus gewoon op doppler asje ofzo voor 170 is die van jou
Robert Superrrjoden! 21 April 2004 #3 Ik heb een MHR Cross cilinder voor je met Speed zuiger , dus die kan op een 80mm as En een doppler krukas.. Zoek me topic maar voor meer info Last edited: 21 April 2004
Ik heb een MHR Cross cilinder voor je met Speed zuiger , dus die kan op een 80mm as En een doppler krukas.. Zoek me topic maar voor meer info
Il Pirata Well-Known Member 21 April 2004 #5 Ik heb nog een Doppler as voor je liggen, is zo goed als nieuw, en moet 60€ incl kosten.
Kuit@NRG 200 pktjes 22 April 2004 #7 http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=58603 mischien wat voor jou