Beste allemaal,
gisteren de koppeling, vario e.d. onder m'n aerox 2005 vandaan gehaald.
Nu wil ik de boel weer terug in elkaar zetten maar krijg ik de v-snaar zeer lastig in de poulie. Met mijn spierkracht onmogelijk ;P.
Ik kan de poulie wel een stukje indrukken maar niet genoeg om de v-snaar er goed in te krijgen. Is mijn drukveer soms te sterk?
In video's e.d. zie/lees ik dat de poelie vrij makkelijk ingedrukt kan worden.
Ik heb een rode drukveer, merk weet ik verder niet.
Hebben jullie misschien tips of trucs om die v-snaar weer goed op z'n plek te krijgen?
Ik heb het volgende geprobeerd:
In volgorde gemonteerd:
1. Vario (mbv blokkeersleutel)
2. V snaar in vario (eroverheen gewipt)
3. Koppeling plaatsen
4. V-snaar krijg ik onmogelijk over de koppeling, diameter vd koppeling is te groot. Lijkt me dat dit zo hoort.
Andere:
1. Koppeling incl v-snaar (er los omheen aan de rand vd poelie)
2. Dan wil ik de v-snaar over de krukas krijgen maar deze is te kort, laat staan dat ik m over de variobus e.d. heen krijg.
Maat vd v-snaar is 16.5x747.
gisteren de koppeling, vario e.d. onder m'n aerox 2005 vandaan gehaald.
Nu wil ik de boel weer terug in elkaar zetten maar krijg ik de v-snaar zeer lastig in de poulie. Met mijn spierkracht onmogelijk ;P.
Ik kan de poulie wel een stukje indrukken maar niet genoeg om de v-snaar er goed in te krijgen. Is mijn drukveer soms te sterk?
In video's e.d. zie/lees ik dat de poelie vrij makkelijk ingedrukt kan worden.
Ik heb een rode drukveer, merk weet ik verder niet.
Hebben jullie misschien tips of trucs om die v-snaar weer goed op z'n plek te krijgen?
Ik heb het volgende geprobeerd:
In volgorde gemonteerd:
1. Vario (mbv blokkeersleutel)
2. V snaar in vario (eroverheen gewipt)
3. Koppeling plaatsen
4. V-snaar krijg ik onmogelijk over de koppeling, diameter vd koppeling is te groot. Lijkt me dat dit zo hoort.
Andere:
1. Koppeling incl v-snaar (er los omheen aan de rand vd poelie)
2. Dan wil ik de v-snaar over de krukas krijgen maar deze is te kort, laat staan dat ik m over de variobus e.d. heen krijg.
Maat vd v-snaar is 16.5x747.