V snaar speling?

Kristan

Member
Hallo mensen, ik ging laatst een rondje rijden op m’n Sym fiddle 2 maar hij liep niet harder dan 30 het is bromfiets btw en normaal liep ie 60 maar ik denk dus dat dat aan de V snaar ligt die veel te los zit maar ik weet dat niet zeker. Dus bij deze hier de foto van hoeveel speling ie heeft en als ie te los zit hoe ik het kan oplossen. Het is trouwens gewoon de originele V snaar zoals altijd.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    246.3 KB · Views: 15
  • image.jpg
    image.jpg
    227.3 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Magere Info
Is dat sinds pas ? of heb je de snaar vervangen.
Lijkt mij iig erg slap ja .
Tevens staat een afmeting op je Snaar , dus kan je zelf zo wie zo FF uitzoeken wat de juiste afmeting van de snaar moet zijn .
Google ... Scooter Type ... V Snaar etc etc.
Post automatically merged:

Raar verhaal , lijkt er op dat dan de Snaar te lang is , deze die er nu opzit is ook nog eens verkeerd om gemonteerd .
Normaal kan je de letters lezen , nu moet je via de andere kant over de Buddy hangen om de Maat af te lezen ..
Raar verhaal ... zal wel aan mij liggen.
 
Last edited:
Magere Info
Is dat sinds pas ? of heb je de snaar vervangen.
Lijkt mij iig erg slap ja .
Tevens staat een afmeting op je Snaar , dus kan je zelf zo wie zo FF uitzoeken wat de juiste afmeting van de snaar moet zijn .
Google ... Scooter Type ... V Snaar etc etc.
Heb de snaar niet vervangen heb wel de hele varioboel eraf gehad om te checken of alles nog goed was
 
Dan zou ik alles een controleren , bijvoorbeeld de Koppeling , normaal door de drukveer word de Vsnaar boven in de koppeling gedrukt , en moet je die eerst inknijpen, anders krijg je de Vsnaar bijna niet eens op de Variobus.
Lijkt mij sterk nadat de Vario gecontroleerd is , dat de Vsnaar Opeens langer is geworden.
 
Back
Top