V-Snaar installeren hoe??

Nergens plek!!

Dus ga het toch met een zuigerstop doen...het probleem daar van is zoals de dealer zegt dat mensen vaak vergeten dat de krukas naar beneden moet staat... en dan is het inderdaad heel link!
 
hoezo moet de krukas naar beneden staan?
van een zuigerstop krijgen je lagers en je zuiger gewoon een opdonder daarom is een zuigerstop kut

wat je nu zegt heb ik echt nog nooit gehoord
 
De zuigerstop moet je gewoon tot zn max in gedraaid zijn en dan merk je vanzelf wanneer hij geblokkeerd is. En ik ben het met jou eens addicted, dat het kut voor je lagers enzo is. Maar das alleen als het vaak gebruikt lijkt mij. Ik gebruik ook gewoon een zuigerstop en nergens last van.
 
De zuigerstop moet je gewoon tot zn max in gedraaid zijn en dan merk je vanzelf wanneer hij geblokkeerd is. En ik ben het met jou eens addicted, dat het kut voor je lagers enzo is. Maar das alleen als het vaak gebruikt lijkt mij. Ik gebruik ook gewoon een zuigerstop en nergens last van.

ik denk dattie van een keer onsteken een grotere opdonder krijgt als een moertje losdraaien.. of hij moet ook echt met een luchttol vast en los gezet worden.. dat is helemaal slecht
 
Heb het met de zuigerstop gedaan ging prima....moer zat ook niet zo vast dus zoon opdonder zullen die lagers echt niet gehad hebben..

Bedankt voor de tips nog

Grtz,:W
 
Back
Top