Dennis.H said:lijkt me toch echt sterk. deze snaar is toch echt wel veel breder.
TunedFox said:In het begin zal een nieuwe snaar altijd nog even slippen. Word vanzelf goed. En je nieuwe snaar is waarschijnlijk breder zodat ie hoger in de vario ligt vanuit stilstand. Daardoor rij je zeg maar in een hogere 'versnelling' weg. Is op te lossen met plaatsen van shimmetjes.
Dennis.H said:lijkt me toch echt sterk. deze snaar is toch echt wel veel breder.
Maar Melf, wat denk je te weten dan door het nummer? ben ik dan wel benieuwd naar.
ik zal het straks eens opmeten hoe breed beide snaren zijn.
heb straks nog geprobeerd met oude en nieuwe snaar, maar de nieuwe snaar doet het echt voor geen meter.
melf #50 said:een nieuwe snaar hoort niet te slippen hoor...
melf #50 said:of je de goeie hebt , maar dit klopt dus wel. ik had de shim altijd gewoon achter de vario , werkt gewoon goed.
als je een andere snaar erop zet moet je m meestal opnieuw afstellen , maar als de snaar echt breder is is dat niet echt goed , persoonlijk vond ik de Speeddrive bagger ,Overrange werkt imo veel beter ..
wat voor drukveer , rollen etc. zitten erin?
Patje@sf said:Gewoon een ringetje achter de variobus zodat de v-snaar verder onderin kan komen. Hierdoor is dan de variobus zegmaar net wat langer.