R Razma Well-Known Member 6 June 2003 #1 Omdat niet iedereen in Lleystad forumgedeelte kijkt... daarom ook maar hier een vraagje... heeft iemand zo'n ding dat een sirene kan doen? moet niet al té hard zijn... als het maar geinig is... en zoja... breng ff mee naar Lelystad
Omdat niet iedereen in Lleystad forumgedeelte kijkt... daarom ook maar hier een vraagje... heeft iemand zo'n ding dat een sirene kan doen? moet niet al té hard zijn... als het maar geinig is... en zoja... breng ff mee naar Lelystad
H Henk_de_mol Old skool member 6 June 2003 #2 Inne, ik ga ook ff voor je navragen.. Weet misschien wel iets leuks
Remon :: JS-TUNING :: 6 June 2003 #5 Ik heb zo een oto klakson die je op een accu zet Komt wel ene grappig geluid vanaf
Haagze sf2 F0rum psycholoog 6 June 2003 #6 me buurjongen heeft een luchtallarm die op 220 werkt Wordt alleen gebruikt tijdens voetbal WK/EK Kan wel vragen of ik hem mag lenen 1 weekend
me buurjongen heeft een luchtallarm die op 220 werkt Wordt alleen gebruikt tijdens voetbal WK/EK Kan wel vragen of ik hem mag lenen 1 weekend
tazmanian_devil r&r tuning 6 June 2003 #7 is een gastoeter niet wat die produceert toch ook genoeg geluid :?
S sander3412 super member 7 June 2003 #8 Originally posted by Enrico@nrg Inne, ik ga ook ff voor je navragen.. Weet misschien wel iets leuks Click to expand... Eej erik ik heb er nog 1 , Die van dat "Schrieks mobiel" hard geluid el grappig geluid !
Originally posted by Enrico@nrg Inne, ik ga ook ff voor je navragen.. Weet misschien wel iets leuks Click to expand... Eej erik ik heb er nog 1 , Die van dat "Schrieks mobiel" hard geluid el grappig geluid !
Pappa Jacco mensch 7 June 2003 #9 ik heb nog wel zo'n gastoeter idd, zal 'm meenemen... als hij niet goed is, kan ik 'm altijd nog bij iemand onder de tent door schuiven en keihard knallen (midden in de nacht )
ik heb nog wel zo'n gastoeter idd, zal 'm meenemen... als hij niet goed is, kan ik 'm altijd nog bij iemand onder de tent door schuiven en keihard knallen (midden in de nacht )
H Henk_de_mol Old skool member 7 June 2003 #10 Ik heb al zoiets geregeld dan via sander3412.. We zullen hem meenemen