This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V] Rollen voor in hebo vario (17x12m, morini)

Status
Not open for further replies.
Aangezien ik hem van sommige mensen niet in het minarelli aanbod mag plaatsen, dan maar hier..

Ik ben op zoek naar 2 setjes rollen voor in mn hebo vario....

Aangezien in de winkel niks te krijge valt (behalve dan die dure van malossi), en ik toch alleen ff wil testen, vraag ik het hier maar.

Het betreft de maat 17x12, dit is ook de maat van de rollen voor in stnd. vario's die in een morini blok horen.

Het gaat om de gewichten 4.5 gr. en 5 gr. of daar in de buurt.


Ik hoop dat iemand wat heeft ligge!


(P.S. verzendkoste zijn hierbij dus niet nodig! Je doet de rolletjes gewoon in en envelopje, postzegeltje derop en weg zijn ze!)

Groetjes Ap
 
je geeft het antwoord zelf al.. Een dealer heeft heus wel rollen voor die vario van je, als die ori morini is.. Kosten rond de 4 euro en als je er toch alleen maar mee test..
Vraag gewoon eens bij een fatsoenlijke dealer voor die rollen ( je moet niet voor Hebo rollen vragen want dan zal die vanzelf sprekend zeggen dat ie ze niet heeft )

Greetz,
Gavin!
 
WW 70 heeft het volgens mij totaal niet begrepen.

Hij zoekt rollen voor in ze hebo vario die morini is. Hij zoekt dus GEEN hebo Rollen. En dat je voor 4 euro een setje rollen koopt is dus ook de grootste onzin, weet niet bij welke beroepsdief je die dingen dan koopt maar weet dat ze bij de dealer minimaal 10 euro kosten.

Zoals al gezegd :

Ik heb 6 gr. nieuwe malossi rollen voor je Appie , maat 17x12
 

Jij snapt het ook niet want hij zoekt 4.5 gr. en 5 gr.
 
Ik heb 17x12 Rollen van Malossi 7 grams voor je, uiteraard niet voor de hoge nieuwprijs
 
De rolletjes die ik in mijn std Morini-vario prop zijn volgens mij 17x13, en niet 17x12.
Die haal ik voor 5euries bij de plaatselijke Polini-dealer...

Zal de maten nog ff nakijken. Heb nog 4,2 en 5,5 liggen.


=edit
sorry.. toch 17x12
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.