jb power sh-tuning.nl 4 September 2003 #1 Hallo mensen, Ik zoek een politie scanner?? Heeft iemand die te koop. Graag met minimaal 25 kanalen. MvG jb
Hallo mensen, Ik zoek een politie scanner?? Heeft iemand die te koop. Graag met minimaal 25 kanalen. MvG jb
Piojjo Banned 16 September 2003 #3 kijk eens bij de kijkshop voor een scanner... de codes kun je wel op internet vinden (frequenties)
Dennis ToetToet 17 September 2003 #4 k geloof dat wij er nog 1 hebben, moet ik vanmiddag even voor je kijken
ids F.S.T. Member.. 17 September 2003 #7 eej ik heb er wel 1, hij is zeer compleet! half jaar oud, ik doe er niks meer mee ids_wiersma@hotmail.com
eej ik heb er wel 1, hij is zeer compleet! half jaar oud, ik doe er niks meer mee ids_wiersma@hotmail.com
jb power sh-tuning.nl 18 September 2003 #8 Originally posted by ids eej ik heb er wel 1, hij is zeer compleet! half jaar oud, ik doe er niks meer mee ids_wiersma@hotmail.com Click to expand... Hoeveel moet die kosten?
Originally posted by ids eej ik heb er wel 1, hij is zeer compleet! half jaar oud, ik doe er niks meer mee ids_wiersma@hotmail.com Click to expand... Hoeveel moet die kosten?
Enzo Runter an Gas! 18 September 2003 #9 Ik heb er ook nog 1 liggen een uniden bearcat 8 banden 30 kanalen vrij nieuw en weinig gebruikt dus bied maar wat via pm!!
Ik heb er ook nog 1 liggen een uniden bearcat 8 banden 30 kanalen vrij nieuw en weinig gebruikt dus bied maar wat via pm!!