O oranje flits www.hk-tuning.tk 16 December 2003 #1 ik zoek een goede polini evolution carter met een 19 mm caberateur
L La The Darkman Well-Known Member 16 December 2003 #2 niet zo beknopt noob , is voor citta, zijn amper te krijgen suc6
A Amd RuLuzzz Well-Known Member 17 December 2003 #3 Ik heb nog wel een setje liggen + een mazuchellie krukas. De carb mist een paar onderdeeltjes maar die moet je zelf bestellen. Voeg me anders op msn toe: Last edited: 1 May 2011
Ik heb nog wel een setje liggen + een mazuchellie krukas. De carb mist een paar onderdeeltjes maar die moet je zelf bestellen. Voeg me anders op msn toe:
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 17 December 2003 #4 Heb een net gereviseerd blok liggen, helemaal compleet doe een bod zou ik zeggen.
L La The Darkman Well-Known Member 18 December 2003 #6 Originally posted by Razma enkel malossi blok hiero Click to expand... hoeveeel voor het malossi blok en hoe kom je er aan
Originally posted by Razma enkel malossi blok hiero Click to expand... hoeveeel voor het malossi blok en hoe kom je er aan
CiRox Premium 0wnatsj 18 December 2003 #7 hier ook nog een compleet malossi blokje, nu is ie er nog...
O oranje flits www.hk-tuning.tk 8 January 2004 #8 al gevonden ik heb nu een malossi blokje gevonden dus bedankt