P peewee-aerox VR6 MeMber 20 April 2003 #1 Hallo, ik ben opzoek naar een playstation 2 of een xbox, ze mogen omgebouwd zijn de prijs die ik ervoor geef ligt rond de 200 euro.. laat ff weten als je iets hebt.. groetjes peewee
Hallo, ik ben opzoek naar een playstation 2 of een xbox, ze mogen omgebouwd zijn de prijs die ik ervoor geef ligt rond de 200 euro.. laat ff weten als je iets hebt.. groetjes peewee
vivaatje Well-Known Member 20 April 2003 #3 Ik heb een x-box met 2 spellen, 3 controllers en een DVD-kit. groentjeshining@hotmail.com
P peewee-aerox VR6 MeMber 21 April 2003 #5 vermeld ook even jullie prijzen erbij gaarne.. groetjes peewee
vivaatje Well-Known Member 21 April 2003 #6 ik vraag er 200 voor (zie ook mijn verkoop topic van mijn x-box)
7 70ccAerox Well-Known Member 21 April 2003 #7 ik ben ook geinteresseerd in een ps2 of xbox rond die prijs
vivaatje Well-Known Member 22 April 2003 #8 voeg me maar toe, heb hem nog steeds... groentjeshining@hotmail.com
Nilzz Brokkepiloot 23 April 2003 #9 Ik heb een PS2 met 11 originele spellen, memorycard 8MB, controller en een action replay (=cheats, dvd alle regios kijken etc.) ombouwen is evt mogelijk. voor prijzen en intresse etc. mail me @ nils@igr.nl
Ik heb een PS2 met 11 originele spellen, memorycard 8MB, controller en een action replay (=cheats, dvd alle regios kijken etc.) ombouwen is evt mogelijk. voor prijzen en intresse etc. mail me @ nils@igr.nl
Stinkvinger Bierkoerier Crew 24 April 2003 #10 te koop: XBOX, nieuw in doos. Met alle kabels (incl. scart), controller, games: Unreal Championship, Sega GT2002 en Jet Set Radio Future. Alles in de originele doos, apparaat 1 keer gebruikt, verkoop m omdat ik t toch niet zo leuk vind. 190 euro.
te koop: XBOX, nieuw in doos. Met alle kabels (incl. scart), controller, games: Unreal Championship, Sega GT2002 en Jet Set Radio Future. Alles in de originele doos, apparaat 1 keer gebruikt, verkoop m omdat ik t toch niet zo leuk vind. 190 euro.