T the runner no 1 Well-Known Member 28 January 2003 #1 wie heeft er voor mij een mhr vario 2000 liggen voor pia of een torqe driver van mallosi of polini voor een runner mzl
wie heeft er voor mij een mhr vario 2000 liggen voor pia of een torqe driver van mallosi of polini voor een runner mzl
T the runner no 1 Well-Known Member 29 January 2003 #3 Originally posted by D@ve Heb wel een MHR2000 vario te koop voor je.. Noem maar leuk prijsje.. Click to expand... hoeveel kilometers heeft ie gelopen en zitten de rollen 3.5 en 3.8 er nog bij en hij moet voor een runner zijn. wat wil je er minimaal voor hebben inc rembours?
Originally posted by D@ve Heb wel een MHR2000 vario te koop voor je.. Noem maar leuk prijsje.. Click to expand... hoeveel kilometers heeft ie gelopen en zitten de rollen 3.5 en 3.8 er nog bij en hij moet voor een runner zijn. wat wil je er minimaal voor hebben inc rembours?
jorick dotcom 29 January 2003 #4 ik heb de complete set wel. dus mhr2000 vario en de torque driver + 2 vsnaren voor runner. in perfecte staat. pm bod maar.
ik heb de complete set wel. dus mhr2000 vario en de torque driver + 2 vsnaren voor runner. in perfecte staat. pm bod maar.
D@ve Retired 29 January 2003 #5 3 races dus dat is eh.. weinig 30 eurootjes ofzo met rembours,heb nog hele bak met rollen derbij dus die gooi ik er wel ff bij Hebbie MSN?
3 races dus dat is eh.. weinig 30 eurootjes ofzo met rembours,heb nog hele bak met rollen derbij dus die gooi ik er wel ff bij Hebbie MSN?
THa GiLeRa WuN CMP... GaNGSTaH SHiT! lol 29 January 2003 #6 sorrie offtopic maaruh dave & jorick check pm!
T the runner no 1 Well-Known Member 30 January 2003 #7 mhr vario 2000 en torqe driver gevraagd ik had een gekocht van d@ve maarv hij heeft niks opgestuurd. dus zoek ik nog steeds een mhr vario 2000 en een torqe driver en v snaar van mallossi voor een runner Last edited: 8 February 2003
mhr vario 2000 en torqe driver gevraagd ik had een gekocht van d@ve maarv hij heeft niks opgestuurd. dus zoek ik nog steeds een mhr vario 2000 en een torqe driver en v snaar van mallossi voor een runner
T the runner no 1 Well-Known Member 8 February 2003 #8 Re: mhr vario 2000 en torqe driver gevraagd shop
Kenneth wil o0k r@Lf-f@n sijn :( 9 February 2003 #9 ik heb evt. wel alles voor je.. maar ligt geheel aan je bod... want ik wil het niet echt kwijt maar tegen een leuk bod doe ik het weg
ik heb evt. wel alles voor je.. maar ligt geheel aan je bod... want ik wil het niet echt kwijt maar tegen een leuk bod doe ik het weg