mvanwinsen5 Scary Scoots 15 April 2003 #1 ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en dit moet een pentium 4 zijn. Als je er een hebt of weet mail of pm dan even. prijs moet niet boven de 1000 zijn. mvanwinsen5@hotmail.com moet 100% in orde zijn en mag geen schade hebben.
ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en dit moet een pentium 4 zijn. Als je er een hebt of weet mail of pm dan even. prijs moet niet boven de 1000 zijn. mvanwinsen5@hotmail.com moet 100% in orde zijn en mag geen schade hebben.
Ephymerous Banned 15 April 2003 #2 Misschien heeft kameraad van me er nog eentje te koop, add hem anders ff op MSN, eth3r3al@xs4all Oja, verwacht hem niet eerder dan vrijdag op MSN, hij zit met school in trier 8)
Misschien heeft kameraad van me er nog eentje te koop, add hem anders ff op MSN, eth3r3al@xs4all Oja, verwacht hem niet eerder dan vrijdag op MSN, hij zit met school in trier 8)
mvanwinsen5 Scary Scoots 15 April 2003 #3 Originally posted by Ephymerous Misschien heeft kameraad van me er nog eentje te koop, add hem anders ff op MSN, eth3r3al@xs4all Oja, verwacht hem niet eerder dan vrijdag op MSN, hij zit met school in trier 8) Click to expand... kan deze niet toevoegen bij msn !!! beetje vaag email adres!!
Originally posted by Ephymerous Misschien heeft kameraad van me er nog eentje te koop, add hem anders ff op MSN, eth3r3al@xs4all Oja, verwacht hem niet eerder dan vrijdag op MSN, hij zit met school in trier 8) Click to expand... kan deze niet toevoegen bij msn !!! beetje vaag email adres!!
Ephymerous Banned 15 April 2003 #5 Originally posted by Metal moet ws zo zijn: eth3r3al@xs4all.NL Click to expand... Klopt, sorry
mvanwinsen5 Scary Scoots 15 April 2003 #6 Originally posted by Ephymerous Klopt, sorry Click to expand... thx