[V]oude nummers van scootin

Status
Not open for further replies.

VAG

VAG driver
wie heeft er voor mij nog oude nummers van het scooterblad SCOOTIN. kleine beschadigingen maakt niet uit.
liefst zoveel mogelijk, en voor zo laag mogelijk bedrag.

alvast bedankt.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb ze zelf allemaal maar doe ze niet weg. Je kan ze wel allemaal na bestellen hoor, staat in de scootin hoe dat moet.

kheb er veel, waar ik ook vanaf wil, maar jou instelling kwa 'zo goedkoop mogelijk' en hoe je hier doet staat me niet aan + dat ik geen zin heb om die dingen te versturen...

helaas dus ;)

Haha Boeie, doe je weer tof.
Ik heb hier ook nog een kist staan. Ben 2 of 3 jaar lid geweest redelijk aan het begin. Je mag ze ophalen. En niet voor een prikkie, maar veel wil ik er ook niet voor hebben. We tellen wel hoeveel het er zijn ofzo dan en dan maken we er wat van. Moet je dus we ff naar Waddinxveen op en neer tuffen.

precies, zo denk ik er ook over Mol.
ik heb ook een aantal jaargangen (welke precies weet ik niet, zal wel iets van 99/00/01/02 zijn en heel wat andere losse nummers)
je mag ze op komen halen, voor een 'prikkie' gaan ze niet weg maar superveel wil ik er ook niet voor hebben.
ohja, das dus in Sneek ;)

maar Waddinxveen en Sneek is veel te ver voor mij ik moet vanaf halsteren(gemeente Bergen op Zoom) komen.
dus als niemand die vlakbij mij woont er een paar voor me heeft, mag iemand dit topic van mij sluiten.

Status
Not open for further replies.
Back