RickH Pr0uD VW 0wN€r 14 April 2003 #4 ik heb hem wel hierzo, alleen orgineel wil ik zelf houden . ik wil de complete 4cd kit wel kopieren
Mikkel Speedake for life 25 April 2003 #6 " Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad =>> DIT bedoelde ik dus voor rick hofland... <<== Last edited: 25 April 2003
" Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad =>> DIT bedoelde ik dus voor rick hofland... <<==
Bas Administrator Staff member 25 April 2003 #7 Originally posted by speedaker " Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad Click to expand... Nergens vraagt hij om gekopieerde, dus niks aan het handje...
Originally posted by speedaker " Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad Click to expand... Nergens vraagt hij om gekopieerde, dus niks aan het handje...
RickH Pr0uD VW 0wN€r 28 April 2003 #9 Originally posted by speedaker " Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad =>> DIT bedoelde ik dus voor rick hofland... <<== Click to expand... oepsie sorry deze kan wel dicht iig tis al geregeld.
Originally posted by speedaker " Wat mag ik aanbieden en vragen in V&A? Non-scooter/diversen ". " * Illegale Software of andere illegale handel zijn hier niet gewenst, dit aanbieden of vragen is dan ook uit den boze. " hier heeft de member : nicks 2 weken geleden een v & a ban voor gehad =>> DIT bedoelde ik dus voor rick hofland... <<== Click to expand... oepsie sorry deze kan wel dicht iig tis al geregeld.