Denna Soes Bolkont 21 September 2003 #4 Ik heb nog een oud type vliegwiel liggen (en dit weet ik zeker)komt van men ntt af.bied maar.
Mikkee.. GC Sjlet 22 September 2003 #5 Originally posted by ggdrctmv70cc Ik heb nog een oud type vliegwiel liggen (en dit weet ik zeker)komt van men ntt af.bied maar. Click to expand... PM-ed..
Originally posted by ggdrctmv70cc Ik heb nog een oud type vliegwiel liggen (en dit weet ik zeker)komt van men ntt af.bied maar. Click to expand... PM-ed..
Mikkee.. GC Sjlet 1 October 2003 #7 het vliegwiel dat ik had gekocht bleek geen oud type te zijn :| ik ben dus weer opzoek..
robbepop DE BIERKOERIER 1 October 2003 #10 ik heb nog een afgedraaide oud model liggen. als je interesse heb moet je me maar effe toevoeden @ msn robbepop@hotmail.com
ik heb nog een afgedraaide oud model liggen. als je interesse heb moet je me maar effe toevoeden @ msn robbepop@hotmail.com
hebo-aeroxje Proud member 1 October 2003 #11 Als je geen bezwaar hebt tegen een klein scheurtje in de binnenste ring (heb er zelf tijd zonder problemen mee gereden) mag ie voor 12,50 ex verzenden weg.
Als je geen bezwaar hebt tegen een klein scheurtje in de binnenste ring (heb er zelf tijd zonder problemen mee gereden) mag ie voor 12,50 ex verzenden weg.
Pronk Pronk Racing Service 1 October 2003 #12 Ik heb een oud type vliegwiel voor je, gewoon in goede staat, 25 euro issie voor jou.
Mikkee.. GC Sjlet 2 October 2003 #13 25 is te veel pronk als het goed is koop ik em van komo, zo niet, dan laat ik het wederom weten....