[V] Oud Type Vliegwiel

Status
Not open for further replies.

Mark@Typhoon

Old member
Oi Oi,

Ik ben dus op zoek naar een oud type vliegwiel voor pia..

Heb je d'r 1 liggen, voor een leuk prijsje ? Laat het me dan even weten..

mailen, pm, msn enz enz kan allemaal.. ben te berijken op het volgende adres:

markbreur@hotmail.com

Even voor de duidelijkheid een plaatje van het vliegwiel die ik bedoel:
vliegwiel.jpg

Mark

Ps.. Ik heb ook een aantal dingen te ruilen, zoals: 50cc 3BR tuned en een Runnerpijp.

Advertisement - register to remove this

ik heb zon ouder op mij runner zitten, die gaat michien binnenkort in de verkoop. dan wil ik hem wel ruilen voor een runnerpijp en nieuw type vliegwiel. (dit is nog niet zeker) maar ik weet het binnen een week wel

Originally posted by tazmanian_devil
ik heb zon ouder op mij runner zitten, die gaat michien binnenkort in de verkoop. dan wil ik hem wel ruilen voor een runnerpijp en nieuw type vliegwiel. (dit is nog niet zeker) maar ik weet het binnen een week wel

Mooi..

Maar mijn nieuwe type vliegwiel is dood + ik ga geen 2 dingen ruilen tegen alleen een vliegwieltje.. Wil hem wel ruilen tegen alleen me runnerpijp (zie me andere v&a topic).

Dus:

Of ik koop m van je.
Of we ruilen jouw vliegwiel tegen mijn pijp..

Maar aangezien het allemaal nog niet zeker is wacht ik het nog even af. Dus misschien nog andere mensen die een oud type vliegwiel hebben liggen die in perfecte staat verkeerd?

Ik was ook op zoek naar een oud type vliegwiel .. weet niet of ik dat mag vragen .. Mark ?? :D

Rijk de B woont in Amsterdam en ik ook was eigenlijk makkelijker geweest .. mja Mark aan jou de eer :P

Originally posted by Running_Sp
Ik was ook op zoek naar een oud type vliegwiel .. weet niet of ik dat mag vragen .. Mark ?? :D

Rijk de B woont in Amsterdam en ik ook was eigenlijk makkelijker geweest .. mja Mark aan jou de eer :P

Tuurlijk geen probleem.. zullen nog genoeg mensen zijn die er 1 hebben..

Originally posted by Mark@Typhoon
Mooi..

Maar mijn nieuwe type vliegwiel is dood + ik ga geen 2 dingen ruilen tegen alleen een vliegwieltje.. Wil hem wel ruilen tegen alleen me runnerpijp (zie me andere v&a topic).

Dus:

Of ik koop m van je.
Of we ruilen jouw vliegwiel tegen mijn pijp..

Maar aangezien het allemaal nog niet zeker is wacht ik het nog even af. Dus misschien nog andere mensen die een oud type vliegwiel hebben liggen die in perfecte staat verkeerd?

voor pijp was denk ik ook wel goed geweest maar je bent al voorzien dus :)

Status
Not open for further replies.
Back