[V] Nokia 3310

Status
Not open for further replies.

R@zzle

Reads...
Oi,

Zoek een 3310 welke simlockvrij, eerlijk en krasloos is. Doos & boekjes maakt me niet uit, zolang de lader maar wel meegeleverd wordt..

Wie? :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb er nog 1 liggen met boekjes/lader/grijs frontje. MAAR hij valt af en toe uit (laatste tijd nogal vaak :rolleyes: ) Ik heb geen zin om er naar te kijken, omdat ik al een tijdje een ander heb. Zeg maar of je t wat vind.
 
als je wilt ken ik nog iemand die er 1 heeft en wegdoet,
mocht je niks vinden wil ik je wel helpen regelen,

dan moet je me maar even een pm-tje sturen,

greetz Dennis
 
@ Lennox: Sorry, heb liever iets wat het goed doet, anders kan ik binnenkort weer een thread openen :)

@ Dennis: One new pm for you...
 
Heb jij een 3310 voor mij? Nee? Weg jij!

Die vraagteken achter '40 euro' staat er niet voor niets hoor...
 
ik heb er nog 2 zelfs

en heb het orginele michael schumacher frontje te koop

er staat ORGINELE dus is geen troep van de markt
 
Ik heb eventueel nog wel een Samsung N620 te koop voor 75 euro mocht je interesse hebben :)
 
Wanneer ik niet tijdig aan een 3310 kan komen, neem ik nog wel contact met je op, want je prijs is niet hoog...

Ben dus nog op steeds op zoek :)
 
Originally posted by R@zzle
Wanneer ik niet tijdig aan een 3310 kan komen, neem ik nog wel contact met je op, want je prijs is niet hoog...

Ben dus nog op steeds op zoek :)

Ok ik hoor het wel van je :)
 
Ik heb nog wel een 3310 voor je.Ben aleen van België als dat een probleem voor je ??Anders hoor ik het graag van je.Richtprijs is rond de 45€
 
ik heb nog 1... hebbik mee gevoetbalt toen ik dronken was:W de printplaat is stuk.. scherm is nog oke :p zit wel wat krasjes op et frontje... en wat deukjes...


40euro 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top