T TP#1 Neo's De Geilste! :D 28 March 2003 #1 Ik zoek traanplaat voor een Yamaha neo's. Ik zoek niet zo'n orginele traanplaat, want die is LELIJK. Ik zoek er een die iemand zelf heeft laten maken. Laat me weten als je ze heb liggen.
Ik zoek traanplaat voor een Yamaha neo's. Ik zoek niet zo'n orginele traanplaat, want die is LELIJK. Ik zoek er een die iemand zelf heeft laten maken. Laat me weten als je ze heb liggen.
Vassago Fuckin' Poser 28 March 2003 #2 Tip: Naar een staalverwerkingsbedrijf gaan en vragen of ze nog wat traanplaat afval hebben liggen, je hebt toch amper wat nodig, dan ff meten en aftekenen...ff zagen en je hebt ze en dat voor....wat tijd
Tip: Naar een staalverwerkingsbedrijf gaan en vragen of ze nog wat traanplaat afval hebben liggen, je hebt toch amper wat nodig, dan ff meten en aftekenen...ff zagen en je hebt ze en dat voor....wat tijd
William VR6 Scooterbase Mod 28 March 2003 #3 /tip/Metramorfoses maakt ze op maat, check scootparts.nl waren niet zo gek duur volgens mij.
N Neosracer Well-Known Member 6 April 2003 #7 Originally posted by TP#1 is die op maat gezaagd?? Click to expand... Ja helemaal op maat, maar ik zal ff informeren of ze hem nog willen maken? Greetzz Erwin
Originally posted by TP#1 is die op maat gezaagd?? Click to expand... Ja helemaal op maat, maar ik zal ff informeren of ze hem nog willen maken? Greetzz Erwin
T TP#1 Neo's De Geilste! :D 6 April 2003 #8 ok thnx... Ken je ff foto's mailen naar TP_85@HOTMAIL.COM of voeg me toe @ MSN. Ik wil eerst ff zien hoe ze eruit zien.
ok thnx... Ken je ff foto's mailen naar TP_85@HOTMAIL.COM of voeg me toe @ MSN. Ik wil eerst ff zien hoe ze eruit zien.