[V]Met spoed!! Demper voor een SPL.

Status
Not open for further replies.

Yahel@491

Professioneel Prutser
[V]Met spoed!! Demper voor een SPL. Een hele spl is ook goed (pia)!!

Hallo,
Ik zoek dringend een demper voor mijn Spl. Die van mij is vorige week gaan vliegen, en is nu niet helemaal 100% meer. Ik gebruik mijn scooter voor school en het ook weer zoiets om zonder demper naar school te rijden. Dus heb jij een demper die nog in goede staat is en op een Spl past laat het dan ff weten (liefst met pics). Het liefste heb ik wel een originele demper, de titanium dus. Maar een andere passende demper is ook goed. De prijs ligt aan de staat van de demper.
Groeten,
Thomas

edit: Er heeft nog niemend een demper voor mij, dus als je een hele spl hebt voor piaggio, laat het ff weten. Het liefst wel met pics.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Past die dan? wat is daar de diameter van? van de ori demper is de diameter 6 cm. Als diers demper past dan ben ik wel geinteresseerd.
 
Ik denk niet dat die yasuni demper past, die heeft als ik het goed heb 2 schroefdraden [of hoe die dingen ook heten] en mijn demper heeft 3 m6 schroefdraden. Maar als die yasuni demper wel 3 schroefdraden heeft, dan ben ik wel geinteresseerd. Heb je in dat geval een foto? En wat is je vraagprijs?
 
Originally posted by The One
Ik heb een hele SPL ... met demper .. zie mijn topic....

75 euro mag je hem hebben

voor welk blok is dit ?!!

//edit// heb al gezien dat 't mina is in een ander topic... //edit//
 
Originally posted by The One
Ik heb een hele SPL ... met demper .. zie mijn topic....

75 euro mag je hem hebben

Sorry maar ik heb een dna en dus ook piaggio. Jammer.

Als iemand anders btw. nog een hele spl heeft voor een mooie prijs, dan ben ik ook nog wel geinteresseerd.
 
misschien een beetje offtopic, maar een nr-nix dempert zou ookwel passen, ik las dat er hier veel nr-nixen te koop aangeboden waren ;)
 
Originally posted by aerox17
misschien een beetje offtopic, maar een nr-nix dempert zou ookwel passen, ik las dat er hier veel nr-nixen te koop aangeboden waren ;)

Ja ik weet het, maar een nrx demper is zo kort. Dat zal niet al te mooi staan denk ik. En die bocht (ofzoiets) aan het eind van de demper is niet zo mooi bij een rechte uitlaat. Maar ja bedankt voor de tip, als het echt niet anders kan dan koop ik misschien wel zoiets.
 
Ja ok ik snap het, maar hij is toch behoorlijk kort (de demper) en dat is niet mooi. Daarom heb ik liever de originele demper.
Maar het lijkt erop dat niemend die heeft, dus als iemand toevallig nog een hele SPL heeft liggen voor piaggio, geef je prijs maar. Ik wil het liefst ook wel foto's.
 
ik heb nog wel een SPL, maar ik kon m al verkopen voor een aardige prijs.. dus je kan beter een NRX demper kopen (hij is volgens mij even lang als die van SPL, zÓ kort is ie ook weer niet) en dat bochtje kan je mooi afzagen, zo gepiept.
als deze uitlaat perse wilt, prijs: 140 euro

(er is 130 euro al voor geboden, en ik verkoop m als ik er lekker veel voor krijg, aangezien de prijzen er nog elke keer voor stijgen... )

ik PM je mijn mail adres wel, want ik kijk niet zo vaak op scootertuning.net (sorry => om de 4 dagen ofzo)
laterrrrrrr
 
Ja idd. Voor die prijs ben ik niet geinteresseerd. Ik heb mijn spl ook gekocht op scootparts voor 119,95. En dan ga ik geen tweedehandse kopen voor 140 euro. Laat het maar horen als de prijs lager kan.
 
ja, beetje jammer, hij is nog best mooi... en niet meer te krijgen. daarom is ie zo duur... ik kan m gewoon verkopen voor 130 bij een gast.. doe ik dat liever... sorry... mzzls Wes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top