This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V] Lief poezenbeest, mag kitten zijn...

Status
Not open for further replies.

mendophir

Banned
Misschien een vaag draadje @ V&A, maar ik ben voor de kerstdagen en alle jaren daarna opzoek naar een trouwe vriend. Een kat/poes welteverstaan. Het liefst in de omgeving tilburg zodat de kat/poes af te halen is. Let wel, het mag zowel een kitten als een ''volwassen'' kat zijn. Dus heb jij, of weet je iemand die zijn/haar kat/kitten kwijt wil, let me know.

En ja dit is een serieus draadje

Ik neem aan dat je er zelf al aan ged8 hebt,

maar 2 vrienden van mij waren ook op zoek naar poesjes, en die hadden z'n krantje gekocht, koste 3 euro ofzo, daar staan echt bizar veel poesjes in, in de omgeving brabant tilburg etc, meestal kosten ze haast niks of mag je ze zo meenemen, tis maar een idee...

je bedoelt dat gele ding, de vondst? Daarin vind je niet vaak de wat oudere katten. Aangezien er niet altijd iemand thuis is kan er ook niet elk moment voor het kitten gezorgd worden, dus vandaar liever een wat oudere kat. Toch bedankt voor je voorstel

je hebt ook zo'n krantje via via hier, ik weet niet of jullie dat daar ook hebben maar daar staat ook erg veel in.

kijk verder is op i-net (marktplaats, 2dehands enz....)

en als het niet uitmaakt wat voor leeftijd, kijk dan is in een asiel, zitten tegenwoordig ook zoooooo veel beesten...

Ik zou idd es in het asiel gaan kijken, dan weet je ook zeker dat ze geen ziektes hebben en dat ze tegen alles in-geent zijn

Idd gewoon in asiel halen. Onze was 2 maanden ofzo en ook gewoon uit het asiel. Vaak ook nog goedkoper btw .

Status
Not open for further replies.