[v] Krukas Vervangen????

Status
Not open for further replies.

phantommhrteam

-=fnp=- member
hey, ik zoek iemand die mijn krukas kan verrvangen. ik wou het laten doen bij mijn dealer maar die gaan 4 weken dicht en ik wil nu echt rijden!!!

het gaat om een minirelli horizontaal blok, de lagers zijn versleten dus die moeten vervangen worden. ik wil er meteen een doppler krukas in zetten in verband met de 70cc malossi (gietijzer) die erop komt.

dus nu zoek iemand met ERVARING!!!!!!! die tegen een redelijke vergoeding mijn lagers en krukas kan vervangen??

ik zat te denken rond de 100 EURO!!!

dus als je uit de buurd van nijmegen, beuningen, wijchen,of tiel komt en je hebt interessen. dan hoor ik het wel!!!!

mailen kan naar jochemdassel@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Mitsjiel says :P:
Ik wil t wel ff doen voor je, kom alleen niet egt uit de buurt maar evt kan ej komen brengen of opsturen ofzo.
Heb van de vakantie toch nix te doen dus....

add andfers maar @ msn: gehaktbal66@hotmail.com

blok

voor 50 euro wil k t wel doen hoor.
alleen moet je het dan ff opsturen of iets dergelijks want ik woon vlakbij lelystad.

Re: blok

Originally posted by danethesjaak
voor 50 euro wil k t wel doen hoor.
alleen moet je het dan ff opsturen of iets dergelijks want ik woon vlakbij lelystad.

50 euro??? waar woonde gij!, die van mij staat nu ook bij een particulier adres en vraagt er 200 euro voor!, en me dealer vraagt er zo'n 400 a 500 euro voor afhankelijk van welk merk krukas.

Re: Re: blok

Originally posted by F15FREAK
50 euro??? waar woonde gij!, die van mij staat nu ook bij een particulier adres en vraagt er 200 euro voor!, en me dealer vraagt er zo'n 400 a 500 euro voor afhankelijk van welk merk krukas.

excuses!, je bent wonende in lelystad

ik woon in swifterbant en als je je blok opstuurt dan kan ik hier in de buurt wel een doppler as en lagers krijgen en keeringen enzo( gewichtbesparing=geld besparing) en swifterbant is vlakbij lelystad.

50 euro ofzo (exclusief voorrijkosten) ik woon in Ede, das 20 km van Arnhem :) en ook niet ver van Tiel, ik ben er dus zo! (ik ga wel maandag a.s op vakantie) ben 1 augustus weer zu hause.

edit: ik geloof dat we een deal hebben :)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back