This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V] Kapje waar knipperlichten inzitten van nrg mc2/extreme

Status
Not open for further replies.

Henk_de_mol

Old skool member
Topic zegt genoeg: Ik zoek dus dat kapje waar de knipperlichten en achterlicht inzitten van een mc2/extreme!

LAat ff wat horen a.u.b!

grtz

Erik

niet zo ongeduldig, ik zeg je alvast, succes, want deze kapjes zijn erg moeilijk te vinden (ik heb er ook lang om gezocht)

misschien bij leefoolen...

Ik ben zelf ook op zoek geweest na dit kapje voor een mc2
Ik neem aan dat je em ook wil omdat je van die reflectoren afwil ?
Ik heb gewoon bij me dealer gevraagd om hem te bestellen.
En die kap zal rond de 20 a 30 euro moeten kosten.

Originally posted by stormer
Kapje kost nieuw (ongespoten) 28.72 !

Ehm die kap die hij bedoelt is altijd onbespoten. Zelfs als je een nieuwe mc2/mc3 extreme whatever koopt is ie gewoon van zwart plastic.

Originally posted by Xtentic
Ehm die kap die hij bedoelt is altijd onbespoten. Zelfs als je een nieuwe mc2/mc3 extreme whatever koopt is ie gewoon van zwart plastic.

Whups ikke verkeerd gelezen wa da kapje kost kan k nergens vindu :s

als ik het goed heb, kon het niet echt duidelijk zien @ easyparts, maar heten die dingen (links en rechts) motorschermkappen.

per stuk kosten ze €16,22 geloof ik.

weet dus niet zeker of dat het is. moet je zelf ook maar ff kijken @ easyparts

ik wou nog even melden, dat deze dingen niet meer zonder reflectoren nieuw leverbaar zijn, alleen de varianten met reflector, dit heb ik namelijk al eens geprobeerd....

zoals ik zei, erg moeilijk enrico... probeer de scootersloop en bijv de jager misschien...

Originally posted by Enrico@nrg
Maakt niet uit als ze met reflector zijn...

Als ik binnenkort mijn kapje zonder reflectoren bij de dealer heb opgehaalt mag jij mij oude wel hebben

Status
Not open for further replies.